Gwiazdy "Zmierzchu", Pattinson i Lautner, trafiły na cukierki

2010-04-06 23:42

Każdy sposób promocji jest dobry, choć akurat ten film nie potrzebuje dodatkowej reklamy. Producenci ekranizacji "Księżyca w nowiu", czyli drugiej części popularnego "Zmierzchu", wymyślili specjalne wampirze cukierki.

Opowieść o wampirach, tak w wersji książkowej, jak i filmowej, bije rekordy popularności. Nic dziwnego, że pojawiają się coraz to nowe sposoby, jak zarobić na fanach "Zmierzchu". Na potrzeby promocji drugiej części opowieści, "Księżyca w nowiu", wymyślono specjalne wampirze cukierki.

Patrz też: Oficjalny trailer "Zaćmienia", trzeciej części "Zmierzchu"

Słodkości są w kształcie serduszek, a na każdym z nich wypisane jest jakieś hasło, np. "Live 4 ever (żyć wiecznie)", "Man Wolf" (wilkołak), "Howl" (wyj) czy "Bite me" (ugryź mnie). Największą gratką jest jednak opakowanie - zależnie od wersji spogląda na nas z niego albo Robert Pattinson (24 l.) lub Taylor Lautner (18 l.).

Dla polskich fanek "Zmierzchu" i obu aktorów mamy jednak złą wiadomość: wampirze cukierki można kupić tylko w USA.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki