WAKACJE GWIAZD. Izabela TROJANOWSKA po urlopie: SCHUDŁAM na MAJORCE!

2012-08-17 6:00

Izabela Trojanowska (57 l.) to prawdziwa szczęściara! Wakacje spędziła na pięknej hiszpańskiej Majorce ze swoją córką Roxanną (21 l.). Co więcej, aktorka skorzystała nie tyle ze słońca, ile ze sportowych atrakcji, dzięki czemu zrzuciła kilka zbędnych kilogramów.

- To był mój pierwszy wyjazd od dwóch lat i postanowiłam na nim tylko odpoczywać. Zwykle przy takich okazjach dużo zwiedzam. Tym razem postawiłam bardziej na sport i słońce - powiedziała "Super Expressowi" pani Iza.

- Wiedziałam, że to będą udane wakacje. Już pierwszego dnia wypożyczyłyśmy rowery i codziennie przemierzałyśmy wyspę. Innymi naszymi wycieczkami były rejsy po morzu. Rejsy głównie żaglówką - to było bardzo ekscytujące. Roxy nawet parokrotnie przejmowała stery i pomagała przy żaglach. Wieczorem wyciszałyśmy się, każda przy swojej lekturze, by wstać ze słońcem i podziwiać piękno natury - wspomina aktorka.

Dzięki tak aktywnemu wypoczynkowi Trojanowska wróciła do Polski piękna, wypoczęta i bez zbędnych kilogramów.

- Delektowałyśmy się głównie miejscowymi przysmakami: grillowanymi rybami, owocami morza i warzywami. Wróciłyśmy o kilka kilogramów lżejsze - cieszy się gwiazda "Klanu".

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki