Radio Maryja, "Nasz Dziennik" i telewizja Trwam, to media, która kojarzą się z ojcem Tadeuszem Rydzykiem. Słynny toruński redemptorysta był pomysłodawcą i inicjatorem każdego z tych mediów. Niestety, ostatnio media te mają ciężki czas. Kilka dni temu donosiliśmy o tym, że redakcja i prezes wydawnictwa wydającego "Nasz Dziennik", proszą czytelników o jeszcze większe wsparcie. Zachęcają do czytania gazety i polecania jej wśród znajomych i bliskich. A wszystko przez kłopoty, które mogą się źle skończyć - gazeta boi się, że może zniknąć z rynku. Okazuje się, że wcale niewesoło jest też z telewizją Trwam. Z ostatnich danych dotyczących telewizji wynika, że Trwam straciła widzów. Dane dotyczą zeszłego roku. Jak podaje portal "Press", wyniki telewizji związanej z ojcem Rydzykiem nie są dostępne w panelu Nielsen Audience Measurement, ale firma ta prowadzi pomiar Trwam na zlecenie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. KRRiT udostępniła te dane. - Rok do roku udział kanału w rynku zmniejszył się z 0,52 proc. do 0,36 proc. Średnia dobowa widownia kanału wyniosła 23 tys. i była niższa o 10,3 tys. niż rok wcześniej - podaje "Press". Czyli udział w rynku telewizji Trwam w 2018 roku wyniósł 0,36 proc. Co to znaczy dla zwykłego widza? Oznacza to tyle, że telewizja Trwam zajęła w 2018 roku 45. miejsce w rankingu najchętniej oglądanych telewizji, a jeszcze w 2017 roku zajmowała 30 miejsce!
Zobacz: Pawłowicz się DOIGRAŁA! Rusin mówi DOŚĆ, tego nie daruje posłance