NC+ przeznacza MILIONY na kampanię reklamową. KLIENCI SĄ NIEZADOWOLENI

2013-04-11 13:04

NC+ na kampanię reklamową przeznaczyła miliony, a klienci są niezadowoleni... Czy w końcu coś się zmieni? A może wszyscy zrezygnują z usług telewizji i wtedy pojawią się ciekawe oferty?

Kampania reklamowa NC+ trwa w najlepsze - jak do tej pory firma przeznaczyła 15 milionów na zareklamowanie swoich usług. Akcja ANTY NC+ trwa także - bez tak ogromnego nakładu finansowego zyskuje szeroką popularność. klienci są bardzo niezadowoleni z usług platformy NC+.

Reklamy NC+ od 29 marca 2013 roku pojawiły się 1039 razy w telewizji, 266 razy w radiu i 12 razy w prasie - podaje portal WIRTUALNEMEDIA.PL.

Łącznie na promocję poszło wtedy około 4,4 mln zł (dane cennikowe).

Do tej pory platforma na promocję swojej oferty wydała w sumie około 14,7 mln zł. A klienci są bardzo niezadowoleni. Może warto się zastanowić nad tym, że najlepszą promocją jest zadowolony klient?

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki