Spider-Man znika z Broadwayu

2013-11-20 3:00

Jeden z najdroższych, najbardziej pechowych, ale i popularnych w historii Broadwayu musical „Spider-Man: Turn Off the Dark” znika z nowojorskiego teatru. Jak donosi „The Wall Street Journal”, show ma być teraz prezentowany w Las Vegas...

 

Spider-Man znika z Broadwayu
Jeden z najdroższych, najbardziej pechowych, ale i popularnych w historii Broadwayu musical „Spider-Man: Turn Off the Dark” znika z nowojorskiego teatru. Jak donosi „The Wall Street Journal”, show ma być teraz prezentowany w Las Vegas...
Choć oficjalnie nikt tego jednoznacznie nie potwierdza, mówi się, że jednym z powodów „zamknięcia” Spider-Mana jest spadek dochodów ze sprzedaży biletów. W zeszłym tygodniu musical zarobił 742,595 dol., a żeby ekonomicznie się opłacał, powinien zarobić $1.5 mln. Warto w tym miejscu przypomnieć, że przygotowanie tego musicalu, do którego muzykę skomponowali Bono i The Edge z U2, kosztowało niebagatelną sumę 75 milionów dolarów! Ci, którzy chcą się wybrać na „Spider-Man: Turn Off the Dark” mają jeszcze czas do 5 stycznia, bo – jak pisze „The Wall Street Journal”, powołując się na anonimowego rozmówcę – tego dnia mają zgasnąć błyszczące neony zapraszające na show. Producentom zależy też, aby pozostać w Nowym Jorku w okresie bożonarodzeniowym, który tradycyjnie przynosi duże ożywienie w biznesie. Mimo słabszych wyników ze sprzedaży biletów (od tych, jakie sobie założono), wystawiany w Foxwoods Spider-Man jest ciągle jednym z najbardziej popularnych musicali na Broadwayu. SAL
Foto: Dreamstime

 

Choć oficjalnie nikt tego jednoznacznie nie potwierdza, mówi się, że jednym z powodów „zamknięcia” Spider-Mana jest spadek dochodów ze sprzedaży biletów. W zeszłym tygodniu musical zarobił 742,595 dol., a żeby ekonomicznie się opłacał, powinien zarobić $1.5 mln.

Warto w tym miejscu przypomnieć, że przygotowanie tego musicalu, do którego muzykę skomponowali Bono i The Edge z U2, kosztowało niebagatelną sumę 75 milionów dolarów! Ci, którzy chcą się wybrać na „Spider-Man: Turn Off the Dark” mają jeszcze czas do 5 stycznia, bo – jak pisze „The Wall Street Journal”, powołując się na anonimowego rozmówcę – tego dnia mają zgasnąć błyszczące neony zapraszające na show.

Producentom zależy też, aby pozostać w Nowym Jorku w okresie bożonarodzeniowym, który tradycyjnie przynosi duże ożywienie w biznesie. Mimo słabszych wyników ze sprzedaży biletów (od tych, jakie sobie założono), wystawiany w Foxwoods Spider-Man jest ciągle jednym z najbardziej popularnych musicali na Broadwayu.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki