KOBIETA Moda i uroda Zdrowie i psychologia Dom i wnętrza Przepisy kulinarne
Se.pl styl życia moda i uroda Justyna Steczkowska twarzą rajstop na cellulit

Justyna Steczkowska twarzą rajstop na cellulit

29.09.2016, godz. 14:00
Justyna Steczkowska reklamuje rajstopy na cellulit
foto: Materiały prasowe

Najnowsza, jesienna kampania Gatty z udziałem ambasadorki marki Justyny Steczkowskiej była nie lada wyzwaniem dla jej twórców. W kampanii promowane są bowiem rajstopy Bye Cellulite, które pomagają w zwalczaniu skórki pomarańczowej, a Justyna Steczkowska należy do 15 proc. szczęśliwych kobiet, których problem cellulitu nie dotyczy. Jednak aby czuć się pięknie, atrakcyjnie i pewnie siebie każda kobieta powinna działać profilaktycznie, dlatego Justyna Steczkowska nosi rajstopy Bye Cellulite, jak sama mówi „na wszelki wypadek”.

Według statystyk problem cellulitu dotyczy aż 85 proc. kobiet, bez względu na wiek i wagę. Podobne wnioski płyną z badania Gatty „Nastawienie Polek do wyglądu nóg i stóp” . Można więc śmiało powiedzieć, że skórka pomarańczowa to choroba cywilizacyjna XXI wieku. Na szczęście istnieją skuteczne sposoby na walkę z tą dolegliwością. Jeden z nich w swojej najnowszej kampanii prezentuje marka Gatta. I robi to z wdziękiem i seksapilem Justyny Steczkowskiej.

„Na wszelki wypadek”

W najnowszej kampanii Gatty Justyna Steczkowska pokazana jest z zupełnie innej strony. Nie ma tu buduarowego klimatu towarzyszącego poprzednim kampaniom. Tym razem widzimy ją na ascetycznym tle, w czarnych, kryjących rajstopach Gatta Bye Cellulite, bez zbędnych ozdobników. Bo najważniejszy jest przekaz kampanii – pewna siebie kobieta ma swoje sprawdzone sposoby na piękno.

- Justyna Steczkowska nie bez przyczyny została ambasadorką marki Gatta – ma idealne nogi i figurę. Nie oznacza to, że nie musi o nie dbać. Każda świadoma swojej wartości kobieta musi pamiętać o sobie i dbać o swoje ciało – choćby profilaktycznie. Taki jest właśnie przekaz naszej najnowszej kampanii marki Gatta – Bye Cellulite „na wszelki wypadek” – powiedziała Anna Gołębicka, doradca zarządu ds. strategii i marketingu marki Gatta.

Kampania

Tegoroczna kampania Gatta – Bye Cellulite będzie oparta na dwóch wiodących mediach – radio i internet – oraz salonach i punktach sprzedaży marki Gatta. W ramach kampanii przygotowano spot reklamowy, spoty radiowe i oczywiście fotosy zdjęciowe i reklamy wizualne. Film i zdjęcia zrealizowało studio Orka. Spot wyreżyserował Maciej Kozłowski. Reklamy radiowe przygotowało Studio Cafe Ole. Za stronę kreatywną kampanii odpowiada zespół Gatta. O stronę muzyczną zadbała ambasadorka marki Justyna Steczkowska. Wykorzystany w kampanii utwór „High Heels” pochodzi z płyty „Anima” Justyny Steczkowskiej.

Zobacz: Seksowne i eleganckie body od Gatty. Pasuje do wszystkiego!

Przeczytaj też: Jak walczyć z cellulitem przez cały rok?

REDAKCJA SE.PL POLECA
Znajdź nas: