Straż Miejska zbroi się w gadżety

2009-02-25 11:30

Zapachowe zawieszki do samochodów. Żetony do wózków handlowych. Filiżanki. Bombki. A na nich wszystkich - znak warszawskiej Straży Miejskiej. Stołeczni strażnicy chcą wydać na gadżety prawie 120 tysięcy złotych.

Jak donosi radio RMF FM, stołecznej Straży Miejskiej kryzys finansowy najwyraźniej nie doskwiera. Świadczy o ty chociażby lista zamówień na nadchodzący rok, a na niej: zapachy do samochodów, długopisy, pióra, a nawet porcelana - wszystkie opatrzone logo Straży.

Jak twierdzą sami strażnicy, gadżety mają poprawić wizerunek stołecznych funkcjonariuszy i zostały wybrane przez specjalistów, którzy zajmują się promocją i wiedzą, co jest najlepsze dla poprawienia nadszarpniętej reputacji.

Poprawianie wizerunku będzie kosztować stołecznych strażników 120 tysięcy złotych. Za te pieniądze można by kupić na przykład 30 tysięcy litrów paliwa... Policja byłaby napewno bardzo wdzięczna.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki