Co Mitsubishi pokaże w 2018 roku?

2017-12-20 12:22

Grudzień to nie tylko czas wyprzedaży rocznika, ale także podsumowań minionych 12 miesięcy i planów na kolejny rok kalendarzowy. Nie inaczej jest z marką Mitsubishi, która już zapowiada co przygotowała na 2018 rok.

2017 roku był dla marki wyjątkowy głównie z powodu rocznicy. To właśnie w tym roku Mitsubishi świętowało setną rocznicę wyprodukowania pierwszego auta. W tym czasie marka wprowadziła też zupełną nowość w postaci modelu Eclipse Cross.

Zobacz: Mitsubishi Eclipse Cross - buntowniczy SUV

"Mijający rok upłynął nam pod znakiem świętowania setnej rocznicy wyprodukowania pierwszego samochodu Mitsubishi, który był także pierwszym osobowym pojazdem w Kraju Kwitnącej Wiśni. W tym ważnym roku odbyła się światowa premiera SUV-a coupe Mitsubishi Eclipse Cross oraz wskazującego przyszłość marki supernowoczesnego Mitsubishi e-EVOLUTION CONCEPT. Ołoszono też zupełnie nowy, globalny plan biznesowy, który obecnie jest wdrażany w życie. Nasze lokalne działania obejmowały intensywne przygotowania do premiery Mitsubishi Eclipse Cross, prezentacje specjalnych wersji modeli ASX, Outlander i L200 oraz stałe wysiłki na rzecz podwyższania standardów obsługi klientów, które mają dla konsumentów coraz większe znaczenie." – powiedział prezes polskiego oddziału Mitsubishi Motors Yasuyuki Oyama.

Plany na 2018

Rok 2018 będzie pierwszym pełnym rokiem sprzedaży zupełnie nowego Mitsubishi Eclipse Cross a pod koniec tego roku do gamy dołączy także wersja z silnikiem wysokoprężnym. Wiosną zadebiutuje także nowy miejski Space Star. Firma szykuje też specjalne wersje swoich najpopularniejszych modeli – ASX i Outlander.

"Nasze plany na przyszły rok są ambitne a ich osią są pojazdy 4x4 typu SUV, crossover i pickup, będące od lat specjalnością Mitsubishi. Cieszymy się z rynkowego debiutu Mitsubishi Eclipse Cross, który jeszcze przed wjechaniem do salonów uzyskał doskonałe opinie ekspertów, mediów i klientów. W związku z tą premierą będziemy podejmować coraz bardziej widoczne działania reklamowe i promocyjne, jednocześnie intensywnie szkoląc personel i pracując nad wdrażaniem zmian istotnych z punktu widzenia klientów salonu i serwisu. Mają one na celu usprawnienie zarówno procesu sprzedaży, jak i podniesienie jakości usług posprzedażnych." – zapowiada prezes Oyama.

Bądź na bieżąco z motoryzacją. Polub nas na Facebooku

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki