Mitsubishi Outlander PHEV MY19

i

Autor: Mitsubishi Mitsubishi Outlander PHEV MY19

Mitsubishi Outlander PHEV MY19: lifting i nowy silnik

2018-03-01 12:54

Mitsubishi Outlander PHEV po modernizacji szykuje się do światowej premiery na targach w Genewie. Auto na rok modelowy 2019 przeszło szereg zmian. Spodziewać należy się subtelnej ewolucji stylistycznej oraz całkowicie nowego silnika poprawiającego osiągi.

W roku 2013 firma Mitsubishi Motors Corporation wprowadziła na rynek Outlandera z napędem hybrydowym typu plug-in. SUV do wprawiana kół w ruch wykorzystuje skomplikowany zespół napędowy - motor spalinowy, dwa silniki elektryczne, automatyczną przekładnię i napęd na wszystkie koła. Baterie magazynujące energię można ładować z gniazdka i jeździć w trybie bezemisyjnym.

Japoński SUV od trzech lat (2015, 2016, 2017) był najlepiej sprzedającym się samochodem hybrydowym plug-in w Europie. Do dziś na Starym Kontynencie sprzedano ponad 100 000 sztuk. Ze skumulowaną globalną sprzedażą liczącą ponad 140 000 egzemplarzy, Outlander PHEV jest najlepiej sprzedającym się hybrydowym SUV-em typu PHEV na świecie.

TEST porównawczy: Toyota RAV4 Hybrid E-Four vs. Mitsubishi Outlander PHEV: ekologiczne zaSUVanie

Nowy model na rok 2019 będzie oferował sporo zmian. Całkowicie został przeprojektowany układ napędowy, cechujący się teraz większą dynamiką. Pracująca w cyklu Atkinsona 4-cylindrowa jednostka benzynowa o pojemności 2.4 litra, zastąpiła wcześniejszą 2.0-litrową, pracującą w standardowym cyklu Otto. Pozwala to uzyskać wyższy moment obrotowy, płynniejszą pracę i lepsze osiągi. Z informacji prasowej dowiadujemy się, że: wydajność generatora zwiększono o 10%, moc tylnego silnika zwiększono o 10%, pojemność litowo-jonowego akumulatora trakcyjnego zwiększono o 15%, a moc akumulatora trakcyjnego wzrosła o 10%.

Napęd 4WD będzie miał teraz więcej trybów jazdy. Do znanych z poprzednich modeli trybów NORMAL i 4WD LOCK dodano dwa dodatkowe - tryb SPORT oraz Tryb SNOW zapewniający większą pewność na drogach pokrytych śniegiem oraz na śliskich nawierzchniach.

W stylistyce należy się spodziewać subtelnej ewolucji. Zewnętrzny wygląd zyskał nowe reflektory LED, prostokątne oprawy świateł przeciwmgielnych, mocniej zarysowaną osłonę chłodnicy i przedni płat osłony pod silnikiem. Z tyłu zagości większy spoiler, a w nadkolach nowy wzór obręczy kół. Zmiany we wnętrzu mają podnieść wyrafinowanie kabiny. Klienci mogą liczyć m.in. na pikowaną, skórzaną tapicerkę, zaprojektowane od nowa przednie fotele, zmienione przełączniki i odświeżoną tablicę przyrządów.

Mitsubishi Outlander PHEV MY19 zostanie wprowadzone na europejski rynek wczesną jesienią 2018 r.

Bądź na bieżąco z motoryzacją. Polub nas na Facebooku

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki