Nergal SZOKUJE nawet na ulicach! Co za tablica rejestracyjna! Takim autem jeździ Adam Darski - ZDJĘCIA

2021-01-22 12:41

Adam Nergal Darski to kontrowersyjny artysta, potrafiący wywoływać ciarki i dreszcze nawet u swoich fanów. Lider zespołu Behemoth to niezwykle barwna postać, szokująca w dużej mierze głównie katolickie społeczeństwo. Muzyk nie odpuszcza głęboko wierzącym nawet na drogach - wymowne tablice rejestracyjne jego auta wywołują oburzenie i przy okazji z daleka informują, że nadjeżdża książę ciemności.

Nergal to wyjątkowy i mocno rozpoznawalny artysta. Za sprawą swojej twórczości odniósł wraz z zespołem Behemoth ogromny światowy sukces. Utalentowany muzyk, kompozytor, wokalista, autor tekstów i multiinstrumentalista, to także posiadacz bardzo popularnego konta na Instagramie i fan motoryzacji. Znany z mocnego wizerunku scenicznego przeciwnik chrześcijaństwa, jest właścicielem ciekawego samochodu, z którym zdarza mu się sfotografować. Żeby było ciekawiej, auto jest opatrzone odważnymi tablicami rejestracyjnymi, a sam Darski wcale tego faktu nie ukrywa. Zobaczcie koniecznie zdjęcia w galerii.

Mercedes-AMG E 53 4MATIC+ Coupe

Jakim samochodem jeździ Adam Darski? Auto lidera zespołu Behemoth to Mercedes-AMG E 53 4MATIC+ Coupe. Musimy przyznać, że ten wóz świetnie pasuje do Nergala. Mercedesy z linii AMG od zawsze robią wrażenie i wywołują ciarki, dokładnie jak postać Nergala. W tym aucie moc i osiągi podkreśla już wyrazista stylistyka nadwozia z podwójnymi końcówkami układu wydechowego, wyprowadzonego po obu stronach zderzaka. W końcu tył nadwozia tego auta to element najcześciej oglądany przez innych kierowców. 

Testowaliśmy to auto: Mercedes-AMG E53 4Matic+ Coupe: drzwi do magicznego świata

Sercem Mercedesa-AMG E 53 4MATIC+ Coupe jest 6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy o pojemności 3 litrów z podwójnym doładowaniem oraz układem hybrydowym. Dokładna moc wynosi 435 KM i 520 Nm maksymalnego momentu obrotowego, ale w razie potrzeby silnik elektryczny za sprawą funkcji EQ Boost może dorzucić 22 KM i 250 Nm. Układ jest połączony z 9-stopniową automatyczną skrzynią biegów AMG Speedshift TCT oraz napędem na cztery koła 4MATIC+. Silnik elektryczny nie tylko może dodać trochę mocy i momentu obrotowego, ale też pomaga wyeliminować tzw. "turbo lag", jednocześnie zmniejszając zużycie paliwa i emisję spalin. Cały układ zasila 48-woltowy układ elektryczny pojazdu. Rozwiązanie to zapewnia sprint od 0 do 100 km/h w czasie 4,4 s, a prędkość maksymalna została elektronicznie ograniczona do 250 km/h.

Auto jest luksusowo wyposażone. Ma cyfrową deskę rozdzielczą, inteligenty system informacyjno-rozrywkowy MBUX (Mercedes-Benz User Experience), świetnie trzymające sportowe fotele ze skórzaną tapicerką, sportową kierownicę AMG Performance, kontrastowe czerwone przeszycia tapicerki, system wyboru dynamiki jazdy i tłumienia nierówności oraz arsenał systemów z zakresu komfortu oraz wsparcia kierowcy. Ile kosztuje taki samochód? Cena takiego nowego Mercedesa-AMG rozpoczyna się w Polsce od 402 700 zł. To jednak tylko kwota wyjściowa, którą łatwo mocno podbić oferowanymi dodatkami.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki