Najwyższy poziom luksusu: odmłodzony Range Rover SVAutobiography

2017-12-05 12:39

SVAutobiography, czyli najbardziej luksusowy Range Rover, jakiego ma w ofercie brytyjska marka, przeszedł modernizację. Flagowy okręt łączący najwyższy komfort podróżowania z nowoczesnymi technologiami i rzemiosłem wykonania, stał się bardziej wytworny niż dotychczas.

Range Rover SVAutobiography z długim rozstawem osi (LWB), według producenta zmienia każdą podróż w niesamowite przeżycie zarówno dla kierowcy, jak i przewożonych pasażerów. Kabina została lekko przeprojektowana i dopracowana ręcznie przez specjalistów działu SVO (Special Vehicle Operations). Pojawiło się elektryczne domykanie tylnych drzwi i można liczyć na odchylane fotele lotnicze z podnóżkami. W tylnym przedziale jest aż 1,2 metra miejsca na nogi. Dzięki elektrycznej regulacji pochylenia o 40 stopni, funkcji masażu "Hot Stone", podgrzewanym podpórkom dla ud i stóp oraz 22-kierunkowej regulacji, auto z tyłu obiecuje pasażerom niezrównane doznania. Spektakularna konsola centralna rozciąga się na całej długości kabiny i przedstawia wyjątkowy kunszt wykonania.

Pasażerowie mają do dyspozycji elektrycznie składane tylne stoliki oraz zintegrowane ekrany systemu rozrywki. W podróży można korzystać z łączności 4G WiFi. Pomiędzy tylnymi siedzeniami wpasowano lodówkę, która pomieści dwie butelki wina lub cztery butelki o pojemności 600 ml. Prawe tylne siedzenie składa się, aby umożliwić przewiezienie długich przedmiotów. Klienci mogą po raz pierwszy zamówić elektrycznie rozkładaną fornirowaną podłogę bagażnika, która czyni załadunek i rozładunek bagażu łatwiejszym niż kiedykolwiek.

Nasz TEST: Range Rover Velar: dla ludzi z klasą i kasą

W konsoli centralnej pojawił się też ekskluzywny czasomierz marki Zenith. Jego radełkowana ramka szkiełka uzupełnia wykończenie przycisku start/stop, dźwigni zmiany biegów i pedałów. W przednim przedziale największa zmiana dotyczy obsługi pokładowych urządzeń. W Deskę wstawiono znany już z Velara system multimedialny Touch Pro Duo firmy Jaguar Land Rover z dwoma ekranami dotykowymi o wysokiej rozdzielczości. Informacje można przesuwać z jednego ekranu na drugi, co zapewnia mu niezrównaną funkcjonalność i łatwość obsługi.

Klient może wybierać wśród kilku jednostek napędowych. Paleta zawiera motory 3.0 TDV6, 4.4 SDV8, 5.0 V8 oraz nowość P400e. Oznaczenie to dotyczy zaawansowanej hybrydy typu plug-in (2.0 Si4 PHE) generującej 404 KM. Silnik elektryczny pozwala na przejechanie do 51 km w trybie bezemisyjnym przy w pełni naładowanej baterii. Tradycjonaliści mogą liczyć na topowy doładowany silnik benzynowy 5.0 V8 o mocy 565 koni mechanicznych i 700 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Napęd na cztery koła przenosi 8-biegowa przekładnia automatyczna ZF.

Wygląd zewnętrzny wyróżniający SVAutobiography na tle konwencjonalnej wersji, to charakterystyczne detale. Osłona chłodnicy ma chromowane wloty powietrza, napis Range Rover jest przestylizowany, tak samo jak inaczej przedstawia się poczwórne zakończenie układu wydechowego. Nabywcy mogą się też zdecydować na dwubarwne malowanie nadwozia.

Range Rover SVAutobiography jest dostępny w polskiej sprzedaży w cenie od 910 300 złotych brutto.

.
Range Rover SVAutobiography - polski cennik
.

SVAutobiography SWB DYNAMIC LWB
2.0 Si4 PHE 404 KM
- 910 300 zł
3.0 TDV6 258 KM
- 975 400 zł
4.4 SDV8 339 KM
- 1 020 500 zł
5.0 V8 S/C 565 KM
918 200 zł 1 091 600 zł

Bądź na bieżąco z motoryzacją. Polub nas na Facebooku

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki