SsangYong Rexton G4 wierny sprawdzonym rozwiązaniom - polski CENNIK

2017-10-30 13:10

Druga generacja popularnego SsangYonga Rextona trafia do salonów. Na tle finezyjnych SUV-ów i crossoverów, koreański Rexton G4 oparty o ramową konstrukcję może sprawiać wrażenie dinozaura. Podczas gdy każda inna marka już dawno zmieniła koncepcję na nadwozia samonośne, SsangYong pozostaje wierny sprawdzonym rozwiązaniom.

Druga generacja wyszła Rextonowi zdecydowanie na dobre. Odświeżono wygląd zewnętrzny, dzięki czemu dużo lepiej wpasowuje się we współczesne "kanony piękna" motoryzacyjnego. Choć nadal jest dużym i masywnym autem, wygląda zdecydowanie nowocześniej niż poprzednik. Nie zapomniano także o nowych technologiach, bez których trudno wyobrazić sobie bezpieczne auto XXI wieku. Na pokładzie znalazły się m.in. cztery kamery cofania dające widok auta z góry 360°, system Apple CarPlay/Android Auto, a także nawigacja HD wyświetlana na ekranie o przekątnej 9,2 cala (standard dla wersji Quartz i Sapphire, w bazowej wersji wyposażenia Crystal wymaga dopłaty 3 tys. zł).

Zobacz koniecznie: Zwiedziliśmy fabrykę SsangYong - GALERIA

Jeśli chodzi o systemy bezpieczeństwa, Rexton też nie zawodzi i może się pochwalić choćby asystentem utrzymywania pasa ruchu z systemem monitorującym martwe pola, układem monitorującym przestrzeń przed pojazdem i ostrzegającym o ewentualnej kolizji (z układem autonomicznego awaryjnego hamowania) czy rozpoznawaniem znaków drogowych i ruchu poprzecznego za pojazdem, podczas wyjeżdżania z prostopadłego miejsca parkingowego.

Silniki

SsangYong Rexton będzie dostępny w dwóch wariantach silnikowych. Przedstawicielem jednostek z zapłonem iskrowym jest benzynowy turbodoładowany silnik o objętości skokowej 2 litrów, generujący moc 225 KM. Po stronie silników wysokoprężnych mamy diesla o pojemności 2.2 litra i mocy 181 KM. Co ciekawe, tą jednostkę SsangYongowi dostarcza Mercedes. Bazowo oba silniki współpracują z 6-biegowymi przekładniami manualnymi, jednak za dopłatą 10 tys. zł wariant benzynowy może współpracować ze skrzynią automatyczną o 6 przełożeniach, a za 11 tys. zł diesel otrzyma 7-biegowy automat.

Siedmiomiejscowa terenówka z reduktorem?!

W wersji bazowej Rexton występuje w wersji pięcioosobowej, jednak za dopłatą 4 tys. zł możemy przekształcić go w auto zdolne zabrać na pokład 7 osób. Podstawowy Rexton posiada napęd tylko na jedną oś, jednak za 10 tys. zł możemy przekształcić go w czteronapędowego pogromcę bezdroży. A potencjał auta jest duży, ponieważ w skład opcjonalnego napędu 4x4 wchodzi także reduktor. Jest jednak mały haczyk – napęd na cztery koła nie jest przewidziany dla silnika benzynowego z manualną skrzynią biegów.

Cennik otwiera bazowa wersja wyposażenia Crystal z benzynowym dwulitrowym silnikiem i manualną skrzynią biegów, kwotą 109 900 zł. W skład wyposażenia standardowego wchodzą m.in. manualna klimatyzacja, tempomat, niektóre systemy bezpieczeństwa (np. układ awaryjnego hamowania i system ostrzegający przed potencjalną kolizją) a także skórzane obszycie kierownicy i lewarka zmiany biegów.

.
SsangYong Rexton G4 - polski cennik
.

silnik/wersja Crystal Quartz Sapphire
2.0 225 KM 2WD benzyna 6MT 109 900 zł 129 900 zł 146 900 zł
2.0 225 KM 2WD benzyna 6AT
119 900 zł 139 900 zł 156 900 zł
2.0 225 KM 4WD benzyna 6AT
129 900 zł 149 900 zł 166 900 zł
2.2 181 KM 2WD diesel 6MT 129 900 zł 149 900 zł 166 900 zł
2.2 181 KM 2WD diesel 7MT
140 900 zł 160 900 zł 177 900 zł
2.2 181 KM 4WD diesel 6MT 139 900 zł 159 900 zł 176 900 zł
2.2 181 KM 4WD diesel 7MT
150 900 zł 170 900 zł 187 900 zł

Bądź na bieżąco z motoryzacją. Polub nas na Facebooku

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki