Takim autem jeździ Agnieszka Woźniak-Starak. Samochód ma już kilka lat, ale wciąż jest bardzo szybki

2020-08-22 7:10

Gwiazdy polskiego show-biznesu często wybierają samochody marki Porsche. Nic w tym dziwnego - w końcu to auta klasy premium, cieszące się bardzo dobrą opinią i legitymujące się wysokimi osiągami. Doskonale wie o tym Agnieszka Woźniak-Starak, która została ostatnio sfotografowana w kultowym sportowym modelu - Porsche 911 Carrera w nietypowej wersji GTS.

Spotkana w Warszawie Agnieszka Woźniak-Starak przemieszczała się po stołecznych ulicach czerwonym sportowym samochodem. Chodzi o pojazd marki Porsche, a dokładnie model 911 Carrera GTS Coupe (generacja 991 produkowana w latach 2014-2016). Za taki nowiutki wóz trzeba było w salonie zapłacić w 2015 roku minimum 620 tys. zł. Model ten nie jest już od jakiegoś czasu produkowany, ponieważ generację 991 zastąpiła w 2018 roku kolejna generacja 992 (pisaliśmy o tym tutaj - SPRAWDŹ).

Porsche 911 Carrera GTS Coupe

Samochód Agnieszki to Porsche 911 Carrera GTS w wersji nadwozia Coupe. Pojazd napędza 6-cylindrowy silnik benzynowy typu boxer o pojemności 3.8 litra. Generowana moc wynosi 430 koni mechanicznych i 440 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h trwa tylko 4.2 s, a prędkość maksymalna dochodzi do 302 km/h. Napęd trafia na tylną oś. Silnik był łączony z manualną lub automatyczną skrzynię biegów PDK. Co ciekawe model występował także w nieco szybszej wersji 911 Carrera 4 GTS z napędem na cztery koła, pozwalającym osiągnąć "setkę" w równe 4 sekundy.

Zobacz również: Robert Lewandowski jeździ wyjątkowym Porsche! Co to dokładnie za model? Ile kosztuje?

Seria 911 Carrera GTS charakteryzuje się elementami dekoracyjnymi na nadwoziu w kolorze matowej czerni oraz czarnymi obręczami kół. Wnętrze także utrzymano w czarnej tonacji, z poszyciami i tapicerką foteli wykorzystującą połączenie czarnej skóry i Alcantary. Wersja GTS otrzymywała także m.in. biksenonowe reflektory z przyciemnianymi kloszami, szersze tylne nadkola, elektrycznie wysuwany spoiler z tylnej klapy i miała większy rozstaw kół. Wyposażenie zawierało aktywny system tłumienia nierówności drogi PASM, zawieszenie było obniżone o 10 mm w stosunku do standardowej Carrery, a oferowany opcjonalnie Pakiet Sport Chrono Plus sprawiał, że dochodziła zmiana charakterystyki ustawień układu kierowniczego, zawieszenia, układu wydechowego i reakcji na gaz.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki