"Kraków. Kolebka geniuszu": Nowa kampania promocyjna miasta [GALERIA, AUDIO]

2016-07-08 14:47

Nowa kampania ma ukazać Kraków jako miejsce, w którym od wieków żyją i tworzą wyjątkowe osobistości. Na plakatach zobaczymy Jana Pawła II, Rafała Sonika, Bonę Sforzę, Mikołaja Kopernika, Andrzeja Wajdę, czy Wita Stwosza. 

- Nasze miasto odwiedzą tysiące młodych ludzi i chcemy tym osobom pokazać Kraków troszeczkę z innej strony. Kraków jako kolebkę osobistości z zakresu kultury, historii nauki i autorytetów moralnych. Z tego też powodu oprócz osób związanych bezpośrednio z religią, takich jak Jan Paweł II, czy papież Franciszek, w naszej kampanii został wykorzystany m.in. Rafał Sonik - mówi mówi Przemysław Walaszczyk z Wydziału Promocji i Turystyki.

Na plakatach pojawiają się takie hasła jak "Jesteś gotowy by wygrać największe festiwale filmowe? Żyj i twórz w Krakowie, jak Andrzej Wajda", czy "Jesteś gotowy by wygrać Dakar? Zacznij w Krakowie, jak Rafał Sonik".

- Mówimy wprost, że Kraków to świetne miejsce do tworzenia, do rozwijania się, do osiągania kariery - mówi Walaszczyk. Kampania będzie realizowana do 31 sierpnia 2016. 

>>> Największa w Polsce wystawa z klocków Lego zawitała do Krakowa! Robi wrażenie! [ZDJĘCIA, AUDIO]


Posłuchaj materiału Tomasza Zielenkiewicza, reportera Radia ESKA:

Grupa ZPR Media sprzeciwia się głoszeniu opinii noszących znamiona mowy nienawiści przepełnionych pogardą czy agresją. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, powiadom nas o tym, klikając zgłoś. Więcej w REGULAMINIE