Stolica Wielkopolski już niedługo nie będzie miastem know-how - prezydent Jacek Jaśkowiak szuka nowego hasła promocyjnego dla Poznania. Chociaż slogan nadal jest w użyciu, pojawiają się pierwsze, nieoficjalne propozycje jak go zastąpić. Profesor Krzysztof Podemski zaproponował, aby podkreślić gościnność i brak podziałów w Poznaniu i nazwać go miastem otwartym. Co na to mieszkańcy?
Poznań miastem otwartym
Profesor Krzysztof Podemski przedstawił nieoficjalny pomysł na nowe hasło promujące. Brzmiałoby ono "Poznań - miasto otwarte". Spytaliśmy mieszkańców Poznania, co sądzą o tej propozycji. Większości hasło się podoba - głównie dlatego, że lepszego pomysłu nie mają...
Posłuchajcie, co poznaniacy powiedzieli o nowym haśle naszemu reporterowi, Kubie Krzyżańskiemu:
Poznań - tu nic się nie dzieje?
Marcin Kostaszuk z Wydziału Kultury i Dziedzictwa Urzędu Miasta przedstawił własny pomysł na nowe hasło promocyjne.
- Mam kontrpropozycję, choć jestem zapewne na straconej pozycji z powodu jej genetycznej przekory i założenia, że niezbędne byłoby poczucie humoru adresatów. A więc: POZNAN* - #TUSIENICNIEDZIEJE - napisał na swoim profilu na Facebooku.
Hasło Poznań - Miasto know-how przedstawione zostało po raz pierwszy w 2009 roku. Na placu Wolności zaprezentował je ówczesny prezydent Poznania, Ryszard Grobelny. Przez te wszystkie lata wszystkie działania promocyjne były opierane właśnie na tym sloganie.
Macie własny pomysł na nowe hasło promujące Poznań? PISZCIE!