Firma LS Airport Services jako agent handlingowy, dba o kompleksową obsługę samolotów i pasażerów. Wdrożyła wszystkie procedury zalecane przez Agencję Bezpieczeństwa Lotniczego Unii Europejskiej (EASA) oraz przez krajowe instytucje, takie jak Urząd Lotnictwa Cywilnego i Głównego Inspektora Sanitarnego.
- Nasi pracownicy doskonale odnaleźli się w nowych warunkach – zapewniliśmy im środki ochrony osobistej adekwatne do wykonywanych zadań (maseczki, rękawiczki, kombinezony, środki do dezynfekcji), dbamy o zachowanie dystansu, stosujemy reżim sanitarny i regularnie edukujemy personel - mówi Anna Szczygieł, rzecznik prasowy LS Airport Services.
-Dbamy o dezynfekcję sprzętu, który wykorzystywany jest do transportu pasażerów, np. autobusy lotniskowe, ambulifty, wózki inwalidzkie, a oraz oczywiście pokład samego samolotu. Przed każdym rejsem samolot jest nie tylko dokładnie sprzątany, ale i dezynfekowany. Na zlecenie przewoźników, realizujemy także usługę zamgławiania kabiny pasażerskiej samolotu specjalistycznym środkiem posiadającym laboratoryjne właściwości biobójcze i wirusobójcze, eliminujące i zabezpieczające przed wirusem SARS-CoV-2- dodaje Anna Szczygieł.
Dortmund, Oslo, Bourgas, Eindhoven, Teneryfa - to pierwsze dziś rejsy obsłużone na lotnisku w Katowicach Pyrzowicach. Około 400 pasażerów skorzystało w pierwszym dniu z lotów.