Anna Lewandowska zrobiła to pierwszy raz w życiu. Dostała brawa, ale jadu też nie brakuje

2022-02-17 14:41

Anna Lewandowska postanowiła założyć konto na kolejnym portalu społecznościowym. Po Instagramie i Facebooku przyszedł czas na biznesowy LinkedIn. Popularna trenerka i żona kapitana piłkarskiej reprezentacji Polski Roberta Lewandowskiego liczy, że użytkownicy portalu zainspirują ją do działania. Jednak jej post powitalny nie wszystkim się spodobał.

Anna Lewandowska

i

Autor: Archiwum serwisu Anna Lewandowska

„Tutaj mnie jeszcze nie było” zaczyna swój post powitalny na LikedInie Anna Lewandowska. Dalej jedna z najpopularniejszych trenerek w Polsce pisze, że to ważny biznesowy portal, dlatego postanowiła w końcu założyć tu konto.

„Domyślam się, że większość z Was kojarzy mnie przede wszystkim jako żonę zdolnego piłkarza. To prawda. Niektórzy też pewnie znają mnie jako trenerkę fitness, byłą mistrzynię świata w karate tradycyjnym. I to również prawda. Ale w mojej historii jest też druga, bardziej biznesowa strona medalu i właśnie z tej strony chciałam się Wam dziś przedstawić. Jestem związana z 6 biznesami. Wszystkie działają w obszarze wellbeingu i mają za zadanie ułatwiać Polkom i Polakom budowanie dobrych nawyków, dbanie o zdrowie i samopoczucie” - czytam na profilu Anny Lewandowskiej na LinkedIn.

ZOBACZ TEŻ: Dzień Kobiet 2022. Jak obchodzi się Dzień Kobiet w Polsce i na świecie?

Następnie Anna Lewandowska postanowiła wyliczyć wszystkie swoje firmy (Foods by Ann, Levann, Healthy Center by Ann, Diet & Training by Ann, Phlov by Anna Lewandowska, SuperMenu by Anna Lewandowska ) i każdą z nich opisać. Dodała także informacje o swojej działalności w fundacjach i wykształceniu. - „Będę Wam bardzo wdzięczna, jeśli i Wy napiszecie mi kilka słów o sobie w komentarzach. Poznajmy się” - zakończyła swój pierwszy post. W odpowiedzi pojawiło się mnóstwo pozytywnych komentarzy takich, jak np. „Od dawna zastanawiam się, dlaczego tu Pani nie ma, bo miejsce jest idealne dla Pani”. Nie brakuje także merytorycznych odpowiedzi ale i złośliwości. - „Szanowna Pani Anno, mam ogromną prośbę aby do reklamowania swoich produktów wykorzystywać inną platformę. LinkedIn został stworzony do zupełnie innych celów. Pozdrawiam serdecznie” - napisał jeden z użytkowników, ale od razu spotkał się z krytyką. Użytkownicy portalu uznali, że to zwykłe wylewanie jadu. Anna Lewandowska na razie nie odpowiedziała na żaden komentarz, łącznie z tym, w którym użytkownicy dopytują, czy trenerka będzie prowadziła profil sama, czy jednak zajmie się tym dział PR.

NIE PRZEGAP: Serial „Wataha” HBO na liście najlepszych na świecie! Sprawdź, gdzie kręcono sceny do polarnej produkcji

Likedin – co to za portal?

LinkedIn to międzynarodowy portal społecznościowy, który został założony w 2002 roku, by ułatwiać użytkownikom nawiązywanie kontaktów społeczno-biznesowych. Polska wersja językowa jest dostępna od 2012 roku. Spełnia także funkcję platformy z ofertami pracy i dzieleniem się pomysłami związanymi z różnymi dziedzinami biznesu.

Tak Anna Lewandowska wydaje pieniądze - ZOBACZ w GALERII

Anna Lewandowska na LinkedIn

i

Autor: zrzut ekranu/www.linkedin.com/posts/anna-lewandowska-hpba/ Archiwum prywatne Anna Lewandowska na LinkedIn
QUIZ. Czy poradziłbyś sobie w życiu na wsi? Mieszczuchy nie mają szans
Pytanie 1 z 8
Jak jest Twój wymarzony poranek?
Tańczące z promocjami 11.02.2022r.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki