Kapsułowa kolekcja łączy charakterystyczne dla Quinna odważne wzory i przerysowane kształty z wyjątkowym podejściem Hilfigera do amerykańskiej klasyki. Czterdzieści sylwetek powstało na skutek inspiracji stylem punków, sportowców, podróżników, czy cheerleaderek. Jednocześnie, projekty są wyraziste, neutralne płciowo i stanowią celebrację indywidualnego stylu!
Nowy firmowy wzór TH Monogram, który odzwierciedla ducha innowacji w sercu marki TOMMY HILFIGER, w tej kolekcji został zmiksowany z motywem stokrotki, charakterystycznym dla Quinna.
Zobacz także: Jak zatrzymać opaleniznę na dłużej? Sprawdzone sposoby
Kurtka bejsbolówka została ozdobiona unikalnymi motywami, które łączą stokrotkę Quinna z uniwersyteckimi symbolami. Tradycyjny, różany wzór pojawia się na wizytowych spodniach, obszernych okryciach wierzchnich i klasycznych projektach wykorzystujących szkocką kratę. Zastosowane luksusowe materiały to między innymi welur z nadrukami, czy gęsto tkany diagonal.
Dziecięca część kolekcji Tommy Hilfiger X Richard Quinn to sześć miniaturowych wersji projektów dla dorosłych. Główne miejsce zajmują funkcjonalne okrycia wierzchnie: dwustronna puchówka w monogram albo kurtka bejsbolówka jakości premium.
„Zawsze inspirowała mnie praca z twórcami, którzy przekraczają granice sztuki, a Richard nie jest wyjątkiem,” mówi Tommy Hilfiger. „Połączyliśmy nasze dwie, skrajne estetyki, by stworzyć buntownicze oblicze nowoczesnego stylu preppy. To zaskakujące i optymistyczne – i odzwierciedla ducha obu naszych marek”.
„Tommy i ja dzielimy tę samą pasję na punkcie wzorów i materiałów. Połączenie naszych wizji w tej współpracy było naturalną, wielką przyjemnością,” mówi Richard Quinn.
Projekty uwieczniono w kampanii wizerunkowej ze zdjęciami autorstwa Adrienne Raquel. Limitowana kolekcja kapsułowa Tommy Hilfiger X Richard Quinn będzie dostępna od 1 września 2022 r. online na tommy.com i w wybranych sklepach TOMMY HILFIGER na całym świecie. Trafi do sprzedaży takżew wybranych butikach i domach towarowych, w tym Printemps, Selfridges, KaDeWe, Antonia, Deliberti i Folli Follie.
Dlaczego chciałeś współpracować z Richardem Quinnem?
Tommy Hilfiger: Zawsze interesowała mnie współpraca z ludźmi, którzy łamią schematy i kształtują popkulturę – Richard nie jest tu wyjątkiem. Estetyka jego marki jest tak unikalna i różna od naszej, że od razu byłem podekscytowany tym, jak możemy zderzyć nasze światy. Richard wydaje się nie mieć żadnychtwórczych ograniczeń. Inspiruje mnie to, jak przesuwa granice w projektowaniu.
Jak wasze dwa światy łączą się w tej kapsułowej kolekcji?
Tommy Hilfiger: Wspólne projekty łączą i nawzajem podkreślają charakterystyczne elementy naszych marek. Zainspirowaliśmy się paskami w stylu rugby, wzorem szkockiej kraty i – oczywiście – amerykańską flagą. Połączyliśmy je z nadrukami Richarda, które pokrywają projekty od stóp do głów, a także kontrastującymi fakturami i wszechobecną wyobraźnią. W rezultacie powstała kolekcja, która jest czymś w rodzaju przerysowanego świata fantazji. Uwielbiam to.
Czy możesz nam powiedzieć o monogramie w tej kolekcji?
Tommy Hilfiger: W sezonie jesień 22 wprowadzamy nowy firmowy wzór – reinterpretację klasycznego monogramu z literami TH. Dla tej kapsułowej kolekcji Richard zremiksował go ze swoim autorskim motywem stokrotek. To ekscytujące, ponieważ nowy logowany monogram otwiera kolejną erę naszej marki. Jednocześnie, interpretacja Richarda jest silnym wyrazem kreatywności i wyrażania siebie.
Jak udało się wam pogodzić różne style?
Tommy Hilfiger: Chcieliśmy odkryć nowe podejście do stylu preppy i zachować połączenie czerwieni, bieli i granatu Tommy'ego ze spektakularnymi wzorami Richarda. To odważne, zabawne i pełne kontrastów. Oboje jesteśmy też przywiązani do rzemiosła, które stało się ważnym elementem naszej kolekcji.