Gap i DÔEN prezentują drugą odsłonę wspólnej kolekcji

Po sukcesie zeszłorocznej współpracy, marki Gap i DÔEN po raz drugi łączą siły, prezentując kolekcję inspirowaną kalifornijskim stylem vintage. Nowa linia to hołd dla ponadczasowej kobiecości oraz esencji swobodnego stylu obu marek. Tym razem kolekcja obejmuje również odzież dla dzieci oraz – po raz pierwszy w historii DÔEN – odzież męską.

 Gap i DÔEN

i

Autor: materiały prasowe/ Materiały prasowe Gap i DÔEN

Na bazie najlepiej sprzedających się produktów z poprzedniej współpracy powstała 38-elementowa kolekcja, która łączy charakterystyczne elementy DNA Gap z kobiecą estetyką DÔEN:

  • Logo: Kultowe łukowate logo Gap w nowej odsłonie z typografią DÔEN na bluzach VintageSoft Logo oraz Heavyweight Raglan Logo.
  • Lekkość: Zwiewne sukienki w nowych wzorach, m.in. Pintuck Floral Midi Dress i wykonana ze 100% lnu Gingham Maxi Dress, zaprezentowana przez Kirsty Hume.
  • Ażurowe detale: Must have z zeszłego roku – Eyelet Maxi Dress – powracają w nowych wariantach kolorystycznych oraz jako krótsza wersja – Eyelet Shift Mini Dress w odcieniach czerwieni i indygo.
  • Zestawy w stylu marynarskim: Czerwień, biel i granat – zarówno w wersjach jednolitych, jak i gingham czy paskach. Kolekcję uzupełnia kurtka Gingham Denim i pasująca do niej sukienka Gingham Denim Mini.
  • Denim w nowej odsłonie: Nowe fasony, takie jak Oversized Icon Denim Jacket, High Rise Pleated Denim Shorts, męskie Pleated Denim Trousers oraz Denim Sailor Mini Dress – także w wersji dziecięcej.
  • Klasyka w męskiej wersji: Anny Choi w oversize'owej koszuli Organic Cotton Poplin Big Shirt, a także modele Eyelet Shirt czy Pocket T-Shirt.

„Pierwsza kolekcja z DÔEN pokazała, jak świeże spojrzenie może odmienić klasyczne elementy Gap i uczynić je niezwykle pożądanymi. Ponowne połączenie sił z marką, która podziela nasze wartości, pozwoliło nam stworzyć letnią kolekcję, która będzie równie entuzjastycznie przyjęta.” – mówi Mark Breitbard, prezes i CEO Gap.

„Reakcja na pierwszą współpracę z Gap przerosła nasze oczekiwania. Druga kolekcja to połączenie ponadczasowej kobiecości obu marek oraz ukłon w stronę społeczności, która wspiera DÔEN od początku. W kampanii występują kobiety, które są naszą inspiracją i częścią tej podróży.”– dodaje Margaret Kleveland, współzałożycielka i CEO DÔEN.

Kolekcja Gap × DÔEN została wyprodukowana w międzynarodowych zakładach produkcyjnych uczestniczących w programie RISE (Reimagining Industry to Support Equality). Inicjatywa RISE zrzesza wiodące marki modowe, producentów, organizacje społeczne i związki zawodowe, wspólnie działając na rzecz równości płci w globalnym sektorze odzieżowym. Program został zainicjowany w 2023 roku przez Gap Inc. we współpracy z HERproject (BSR), Better Work oraz CARE. Celem RISE jest wyposażenie pracowników sektora odzieżowego – w szczególności kobiet – w kompetencje niezbędne do rozwoju zawodowego i osobistego. W ramach wieloletnich działań na rzecz wyrównywania szans w łańcuchu dostaw, Gap Inc. objęła wsparciem już blisko 1,4 miliona kobiet i dziewcząt na całym świecie.

„Dla nas, jako małej firmy, ogromnym wyróżnieniem było dołączenie do programu RISE. Z radością wdrożyliśmy tę inicjatywę w naszym własnym łańcuchu dostaw w kwietniu tego roku. Szczególnie cieszy nas wybór fabryk, które odpowiadają za produkcję kolekcji Gap × DÔEN, ponieważ rola RISE doskonale wpisuje się w naszą strategię zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialności społecznej.” – mówi Margaret Kleveland, współzałożycielka DÔEN.

Kolekcji towarzyszy kampania autorstwa Clary Balzary, w której występuje silna reprezentacja kobiet: Alex Noriet, Bruna Tenorio, Veronica Campos, Imani Randolph, Anny Choi, Achok oraz Kirsty Hume. Zarówno zdjęcia, jak i film kampanijny ukazują autentyczne relacje, bliskość i radość, odzwierciedlając wspólne wartości marek – wspólnotę i kobiecą siłę.

 Gap i DÔEN

i

Autor: materiały prasowe/ Materiały prasowe Gap i DÔEN
 Gap i DÔEN

i

Autor: materiały prasowe/ Materiały prasowe Gap i DÔEN
 Gap i DÔEN

i

Autor: materiały prasowe/ Materiały prasowe Gap i DÔEN

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki