W uroczystym otwarciu sklepu wziął udział CEO i założyciel marki – Raymond Cloosterman, który podkreślił znaczenie polskiego rynku dla rozwoju marki. ierwszy stacjonarny sklep Rituals Cosmetics został otwarty ponad rok temu i przez ten czas marka zdążyła zaskarbić sobie sympatię wielu klientów, rozkochując ich w swoich kultowych zapachach. Odnosząc niezaprzeczalny sukces na Polskim rynku, Rituals nie zwalnia tempa i szykuje się na kolejny etap ekspansji, deklarując podwojenie liczby sklepów w 2023r.
Zobacz także: Babciny trik na katar alergiczny. Naturalny sposób na sienny nieżyt nosa. Dzięki temu poczujesz ulgę i prześpisz całą noc
Rituals Cosmetics to marka oddana idei zrównoważonego rozwoju i dobrego samopoczucia w świecie luksusowych produktów beauty. Umieszczając w jednym portfolio kosmetyki do kąpieli, do pielęgnacji ciała oraz produkty do domu, Rituals proponuje klientom nowy styl życia polegający na zamianie codziennych rytuałów w chwile warte zapamiętania. Każdy produkt jest inspirowany starożytną tradycją i pomaga odnaleźć szczęście w najmniejszych rzeczach. Poprzez szerokie portfolio produktów Rituals do naturalnej pielęgnacji ciała i skóry, zapachów do domu, oraz odzieży home wear, klienci mogą wzbogacić swoje życie o chwile dobrego samopoczucia. Firma Rituals powstała w 2000 roku w Amsterdamie i od tego czasu została uznanym światowym ekspertem w branży w ponad 36 krajach, w metropoliach, takich jak Londyn, Paryż, Hongkong czy Nowy Jork, posiadając łącznie ponad 1000 sklepów, 3000 punktów w ramach shop-in-shop oraz 5 obiektów spa.

i

i