Dbanie o siebie to nie tylko pójście do fryzjera i zrobienie sobie nowego manicure. Dbanie o siebie to także pozwolenie sobie na to, aby stawiać siebie i swoje potrzeby na pierwszym miejscu. Sen, odpoczynek, spacer, spotkanie z przyjaciółką, ale także dbanie o siebie od środka, suplementacja, zdrowe jedzenie – to wszystko jest mi bliskie, bo od tego wszystko się zaczyna. Od rewolucji i powiedzenia sobie – jestem ważna. To nie jest egoizm albo egocentryzm. Wiem, że wiele kobiet krępuje się w ten sposób myśleć o sobie, a to jest błąd” – powiedziała Joanna Przetakiewicz.
„ Przez większość życia, abym poczuła się piękna, musiałam potwierdzać te zewnętrze okoliczności – sukcesy zawodowe, stopnie, ludzie, którzy prawili mi komplementy. Dopiero gdy podeszłam do siebie z czułością i miłością, zaczęłam naprawdę być dumna z sukcesów, poczułam się wewnętrznie piękną” – powiedziała Małgorzata Ohme.
Gwiazdą wieczoru była marka REMÉ i Marieta Żukowska, która jest jej ambasadorką.
„Całe życie uważam, że aby kobieta była piękna, musi podkreślać swoje walory i dbać o siebie od wewnątrz. Uroda przemija, a piękno pozostaje. Jeśli zadbamy o nasze wnętrze, damy mu opiekę, czułość, troskę, nasze ciało się nam odpłaci. Jest mi po drodze z marką REMÉ. W mojej pracy, muszę mieć piękną skórę, włosy paznokcie. Niestety, kamery, światła sceniczne, ciężki makijaż nie sprzyjają kondycji skóry i włosów. Codzienna pielęgnacja w postaci kolagenu jest dla mnie idealnym rozwiązaniem” – powiedział ambasadorka marki, Marieta Żukowska.
„Marieta jest dokładnie taka jak nasza marka. Jest kobietą, która dba o to, co jest najważniejsze – podstawę, fundamenty. Marka REMÉ także skupia się na fundamentach. A dla każdej kobiety fundamenty piękna to skóra, włosy i paznokcie. REMÉ chce ułatwić sztukę dbania o siebie w prosty i przyjemny sposób” – powiedziała managerka marki, Zuza Wodarska. Podczas wieczoru goście mieli okazje spróbować kolagenu w trzech smakach. A ucztą dla ducha był koncert wybitnej artystki, Moniki Brodki.