Zaprojektowany z nietuzinkową kreatywnością i surowością, „Pop Drop” zawiera podstawowe elementy codziennego stroju miejskiego, takie jak wiatrówki, koszule rugby, bluzy z kapturem, T-shirty, bluzy i spodnie dresowe o luźnym kroju i z wyrazistym logo. Gama kolorów została przeniesiona na zupełnie nowy poziom i jest jak dotąd najbardziej odważnym zestawem TOMMY JEANS, ponieważ odcienie soczystego różu, toskańskiego słońca i wiosennej zieleni mieszają się z elektrycznym aquai czerwienią. Kampania została stworzona przez Jacka Bridglada, dzięki czemu dodatkowo inspiruje publiczność do pokazania swojej kreatywności i ulepszenia codziennego stylu.
Zobacz także: Bazylia w doniczce i ogrodzie. Jak dbać, by rosła jak najdłużej? O tym musisz pamiętać!
Kapsuła „Pop Drop” nawiązuje do globalnej kampanii TOMMY JEANS SPRING 2022 Play to Progress. Promuje ciekawość, bada nowe możliwości twórczej ekspresji, aby popchnąć świat do przodu i zainicjować pozytywne zmiany. Przyjaciele TOMMY JEANS są zaproszeni do przyłączenia się do społeczności i rozmowy za pośrednictwem #TommyJeans i @TommyJeans na Instagramie. Cyfrowa destynacja łączy muzykę, odzież uliczną i kulturę młodzieżową z eksperymentalnymi treściami dostępnymi 24 godziny na dobę, 7 dni wtygodniu, które przesuwają granice autentyczności mody i wyrażania siebie.
Źródło: materiały prasowe
i
i
i
i
i