Notino

i

Autor: Materiały prasowe Notino

Wiosna to czas kosmetycznych nowości. Które wypróbujesz?

2022-05-11 8:06

Wiosna to czas wielkich nowości, w wielu znanych drogeriach i perfumeriach debiutują nowe marki i produkty. To doskonały moment, by wybrać się na zakupowe łowy i przetestować nowości. Perfumeria internetowa Notino w tym roku zdecydowanie rozpieszcza klientów, na wirtualnych półkach zadebiutowały aż cztery kultowe marki. To między innymi legendarne produkty z ponad 170-letnią tradycją, czyli Kiehl's oraz kochana przez Polki marka łącząca azjatycką pielęgnację z nowymi technologiami, czyli Dr Jart+. Zobacz, jakie inne nowości upolujesz w internetowej perfumerii Notino.

Wiosna to czas kiedy kwitnie bez, pogoda nas rozpieszcza, a my sami z chęcią spędzamy coraz więcej czasu na świeżym powietrzu. To także doskonały moment, by zatrzymać się na chwilę i zadbać o swoje zdrowie i dobrze dobraną pielęgnację. Szukasz jakościowych kosmetyków, które Cię zaskoczą? Dobrze się składa, wiele drogerii i perfumerii na wiosnę przedstawia swoje gorące nowości. Szczególnie swoich klientów rozpieszcza internetowa drogeria Notino, w jej nowej ofercie znajdziemy między innymi cztery kultowe i luksusowe marki, które każdy miłośnik pielęgnacji powinien znać. 

Zobacz także: Horoskop Majów. Jaki jest twój znak i co on oznacza?

Co nowego znajdziemy w Notino?

Na wirtualnych półkach pojawiła się między innymi marka Kiehl's. To firma z ponad 170-letnią tradycją. Jej początki sięgają 1851 roku i oryginalnej apteki Kiehl's, która początkowo miała swoją siedzibę na rogu 13th Street i Third Avenue w Nowym Jorku. W 1921 roku firma przechodzi na własność Irving’a Morse, absolwenta farmakologii na Uniwersytecie Columbia, który odbywał praktyki pod okiem Johna Kiehla. W tym samym roku rosyjski książę Karl skomponował „Love Oil", pachnący olejek, który stał się podstawą oryginalnego piżmowego zapachu Kiehl’s, Original Musk. Dzisiaj marka to pielęgnacyjny gigant, który w swojej ofercie ma kultowe bestsellery. To między innymi: 

Ultra Facial Cream - Krem nawilżający do twarzy zapewnia intensywne, 24-godzinne nawilżenie, dzięki unikalnej ultralekkiej formule zawierającej skwalan. Do wszystkich typów skóry, w tym wrażliwej. Cena w Notino - 139 zł. 

Avocado Eye Treatment - Nawilżający i odżywczy krem pod oczy z awokado, który odbudowuje i rozjaśnia skórę pod oczami.Cena w Notino - 219 zł.

Kolejną "nową" marką w Notino jest Dr Jart+, czyli innowacyjna marka prosto z Korei. Firma Dr.Jart+, założona w 2005 roku w Seulu przez dermatologa Sung Jae Junga i byłego architekta Leeo (Chin Wook) Lee, oferuje innowacyjne produkty do pielęgnacji twarzy i ciała, przeznaczone do zaspokajania konkretnych potrzeb skóry. - Produkty marki Dr. Jart+ zawierają wiele opatentowanych substancji, opracowanych w laboratoriach naukowych, a pomimo wszystkich zastosowanych w nich innowacji udowadniają, że podstawowe elementy dostępne w naturze – czysta woda, światło i powietrze – stanowią fundament dla zdrowo wyglądającej skóry. Kluczowymi składnikami w produktach marki są ceramidy, które odżywiają suchą skórę oraz wyciąg z wąkroty azjatyckiej, który zapewnia odpowiednią pielęgnację dla skóry problematycznej - czytamy w opisie marki na stronie Notino. 

Absolutnym hitem marki Dr Jart+ jest Cicapair™ Tiger Grass Color Correcting Treatment. To korygujący i wyrównujący koloryt skóry krem, który w z powodzeniem lat może zastąpić podkład. Podczas aplikacji zielony odcień produktu nabiera cielistej barwy, dzięki czemu zaczerwienienia znikają, a niedoskonałości stają się mniej widoczne. Cena w Notino - 186 zł. 

Notino

i

Autor: Materiały prasowe Notino

To nie koniec nowości w Notino. Kolejną marką, na którą warto zwrócić uwagę jest Thayers. Henry Thayer już w 1847 roku rozpoczął próby wykorzystania mocy oczaru wirginijskiego i innych roślin, wykazujących korzystny wpływ na skórę twarzy i ciała. Po ukończeniu studiów medycznych na bostońskim uniwersytecie, Henry otworzył swój sklep, Henry Thayer & Company, na rogu ulic Main i Essex w Cambridge. Dzisiaj asortyment Thayers obejmuje toniki, mgiełki do twarzy, balsamy do ciała oraz mydła, czyli kosmetyki zapewniające doskonałą pielęgnację skórze twarzy i ciała. Ich skład zawiera między innymi oczar wirginijski, który dzięki właściwościom ściągającym, tonizującym i antyoksydacyjnym zyskał status gwiazdy wśród składników wykorzystywanych przez markę Thayers i stał się powodem, dla którego tak wiele osób pokochało tę markę.

Hitem marki jest między innymi kolekcja łagodzących toników do twarzy bez alkoholu. Rewelacyjnie oczyszczają one Twoją skórę oraz przywracają jej harmonię i świeżość. Cena w Notino - 70 zł. 

Notino

i

Autor: Materiały prasowe Notino

Ostatnia hitową nowością jaką polecamy z Notino jest marka Coco&Eve.Historia kosmetyków Coco & Eve rozpoczęła się na wulkanicznych plażach i w bujnych lasach deszczowych Bali. Australijka Emily Hamilton regularnie spędzała wakacje na odkrywaniu uroków tego tropikalnego raju i zakochała się w jego przyrodzie. Podczas wędrówki do miejscowego wulkanu, do głowy wpadł jej pewien pomysł. A gdyby tak piękno i magię Bali oferować w produktach do pielęgnacji urody, łącząc naturalne ekstrakty z najnowszymi odkryciami naukowymi i technologicznymi? Marka Coco & Eve narodziła się w roku 2015, w roli głównej w składach produktów obsadzając olej kokosowy, w którym Twoje włosy i skóra po prostu się zakochają - tak narodziła się ta wyjątkowa marka. 

Co warto przetestować? 

Like A Virgin Super Nourishing Coconut & Fig Hair Masque - maska głęboko odżywiająca do nabłyszczania i zmiękczania włosów - to niezastąpiony zabieg w rytuale pielęgnacji włosów. Podaruj im chwilę regeneracji, za co odwdzięczą się swoją witalnością i urodą. Cena w Notino - 140 zł.

Like A Virgin Deep Clean Scalp Scrub - peeling głęboko oczyszczający na skórę głowy - Ciesz się idealną czystością swoich włosów. Peeling do włosów Coco & Eve Like A Virgin Deep Clean Scalp Scrub usuwa zanieczyszczenia, sebum i pozostałości produktów do stylizacji jeszcze dokładniej niż zwykły szampon. Różnicę poczujesz natychmiast i bez wątpienia się w niej zakochasz. Cena w Notino - 130 zł. 

Notino

i

Autor: Materiały prasowe Notino
Notino

i

Autor: Materiały prasowe Notino
Beszamel - kakao

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki