GUESS

i

Autor: Materiały prasowe GUESS

Wszyscy musimy zadbać o naszą planetę! Znana marka modowa posadzi tysiące drzew

2022-04-06 10:12

GUESS pozostaje liderem w zakresie zrównoważonej mody, innowacji w dywersyfikacji i wykorzystywaniu ekologicznych technologii oraz tkanin. Marka GUESS koncentruje się na zrównoważonym rozwoju, także w tym sezonie zobaczymy nie tylko znakomity, kultowy denim GUESS, ale także zróżnicowaną gamę kolekcji GUESS ECO, w skład której wchodzi cały asortyment - od atrakcyjnej dzianiny po odzież wierzchnią. Dodatkowo w 2022 roku, w miesiącu Dnia Ziemi zadebiutuje globalny projekt GUESS Eco „Be(leaf) in Change”, inicjatywy sadzenia drzew we współpracy z Treedom.

GUESS ECO w swojej misji tworzenia mody z poszanowaniem środowiska czerpie z różnych zaawansowanych technologii. To holistyczne podejście stawia na pierwszym miejscu jakość, trwałość i innowacyjność. Wszystkie kolekcje dla mężczyzn, kobiet i dzieci wykorzystują organiczną, pochodzącą z recyklingu bawełnę i naturalne materiały, zmniejszając tym samym zanieczyszczenie środowiska i ilość odpadów. Repreve™ tworzy wydajne włókna z materiałów pochodzących z recyklingu, takich jak plastikowe butelki, a Lenzing™ produkuje przyjazne dla środowiska tkaniny Tencel™ i ECOVERO™, które są szczególnie popularne w kolekcjach dziecięcych. Indigo Flow™ to ekologiczny i bezpieczny dla środowiska proces barwienia tkanin, który pozwala na uzyskanie doskonale wyglądających materiałów przy minimalnym zużyciu wody i odpadów. Technologia EIM jest również wykorzystywana w całym procesie produkcyjnym do mierzenia wpływu na środowisko i identyfikowania obszarów wymagających poprawy, co ma pomóc GUESS w dalszych krokach w kierunku zrównoważonego rozwoju.

Zobacz także: Kamienie na stres. Te kryształy pomogą ci zwalczyć traumy, nerwy i niepokój

- GUESS kontynuuje ukierunkowanie każdej kolekcji na bardziej zrównoważoną przyszłość, jednocześnie szanuje dziedzictwo i dokonania marki. Ten kierunek wygląda coraz bardziej obiecująco, ponieważ optymalizujemy modę poprzez ograniczanie odpadów, kontaktujemy się z partnerami i dostawcami, aby zachęcać do przejrzystości i etycznych praktyk, używamy materiałów i procesów pochodzących ze zrównoważonych produkcji oraz angażujemy się w nowe pomysły napędzające prawdziwe zmiany i rozwiązania dla klimatu - pisze marka GUESS w swoim komunikacie.

GUESS

i

Autor: Materiały prasowe GUESS

Założony we Florencji we Włoszech w imię idei “Let’s Green the Planet”, program sadzenia drzew Treedom ściśle współpracuje z rolnikami we Włoszech, Afryce i Ameryce Południowej, pomagając w zapewnieniu lokalnym społecznościom długoterminowego wsparcia społecznego, finansowego i środowiskowego. Z prawie 3 milionami drzew posadzonych od momentu powstania w 2010 r., platforma promująca ekologię współpracuje również z różnymi partnerami korporacyjnymi w zakresie recyklingu i programów lojalnościowych neutralnych pod względem emisji dwutlenku węgla, zapewniając firmom nowe, dynamiczne i namacalne sposoby wspierania kwestii środowiskowych poprzez angażowanie klientów i interesariuszy.

Sprawdź także: Najbezpieczniejsze miejsca na na samotną podróż. Polskie miasto w TOP 10 najlepszych dla kobiet!

W ramach programu i wspierając nieustające zaangażowanie marki lifestylowej w zrównoważony rozwój i ochronę planety, marka GUESS zobowiązała się do zasadzenia 5000 drzew i planuje zwiększenie tej liczby poprzez długoterminową kampanię skierowaną zarówno do klientów, jak i pracowników. W nadchodzącej promocji marki w sklepach stacjonarnych i online, klienci, którzy kupią dwa produkty z kolekcji GUESS Eco, otrzymają specjalny kod, za pomocą którego mogą ubiegać się o swoje własne drzewo na stronie Treedom. Po aktywowaniu profilu na Treedom, użytkownik będzie mógł otrzymywać bieżące aktualizacje projektu, w tym gatunek i stan zdrowia swojego drzewa oraz informacje o osobach, które się nim opiekują. Wszystkie drzewa będą oznakowane logo GUESS, a klienci będą mieli możliwość wyboru gatunku i lokalizacji drzewka, które chcą adoptować.

GUESS

i

Autor: Materiały prasowe GUESS
Smolasty o singlu „Boję się kochać” i współpracy z Young Leosią

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki