ZTM wprowadza kolejne zmiany

i

Autor: ZTM ZTM wprowadza kolejne zmiany

Można ZAWIESIĆ bilet miesięczny! ZTM pomaga pasażerom w obliczu koronawirusa

2020-03-16 21:31

Zarząd Transportu Miejskiego poinformował, że pasażerowie, którzy w związku z koronawirusem postanowili zostać w domu i nie przemieszczać się komunikacją miejską, mogą złożyć wniosek o zawieszenie swojego biletu. Jak to zrobić? Podpowiadamy!

W związku z epidemią koronawirusa i ogólnopolską akcją #zostańwdomu, wielu warszawiaków wzięło sobie do serca zalecenia władz i nie rusza się ze swoich domów.

ZOBACZ TEŻ: Kolejny TANCERZ zarażony koronawirusem! Brał udział w Salsa Spring Break


Pasażerowie warszawskiej komunikacji miejskiej, którzy zakodowali bilety na swoich Kartach Miejskich, mają możliwość zaoszczędzenia pieniędzy, które straciliby, nie korzystając z komunikacji w trakcie epidemii. Na szczęście ZTM wychodzi z propozycją… zamrożenia swojej Karty Miejskiej.

Nie trzeba wychodzić z domu

Żeby dokonać zwrotu, należy wysłać wniosek drogą mailową. Wniosek o zamrożenie ważności biletu można wysłać na adres mailowy: [email protected]. W tytule maila należy wpisać: zawieszenie biletu, zaś w treści zawrzeć numer swojej karty.

ZOBACZ TEŻ: Dramat w stolicy. Izba wytrzeźwień nie przyjmuje!


WTP podkreślił, że pasażer w ten sposób nie otrzyma zwrotu pieniędzy, ale będzie mógł przekodować niewykorzystany czas ważności biletu na wybrany przez siebie termin. - Wdrożyliśmy awaryjnie rozwiązanie. Pasażerowie, którzy zrezygnowali teraz z podróży komunikacją publiczną, mogą drogą elektroniczną zwrócić się do Zarządu Transportu Miejskiego z wnioskiem o zawieszenie biletu długookresowego – napisał Warszawski Transport Publiczny na swoim Facebooku.

Tak wygląda powrót Polaków z zagranicy. Procedury na granicach

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki