Lidl i Biedronka walczą o klientów. Wojna cenowa w dyskontach
Litrowe mleko w Lidlu za 1,59 zł, 10 jaj w Biedronce za 2,99 zł (a po kilku godzinach w Lidlu za 2,69 zł), kawa Nescafe za 6,99 zł, parówki za 1,49 zł, ser żółty za 1,22 zł. Dwa największe dyskonty w Polsce - Lidl i Biedronka z każdą nową ofertą szokują klientów jeszcze bardziej. Ale nie tylko promocje z gazetki stają się przedmiotem dyskusji, bo promocje wprowadzane są teraz w zasadzie z godziny na godzinę. Już na początku stycznia Biedronka obniżyła regularne ceny 60 produktów, na to odpowiedział Lidl i obniżył ceny aż 300 swoich produktów. Z każdym kolejnym krokiem jest tylko taniej i taniej i taniej.
Jakby tego było mało, sklepy zaczęły walczyć również na gruncie marketingowym. Pojawiły się smsy przysyłane do klientów Biedronki, w których była informacja, że są tańsi niż Lidl. Później uszczypliwe komentarze ze strony Lidla w reklamach w radiu i telewizji, w których lektor podkreślał, że to w Lidlu jest taniej. Aż w końcu napisy na paragonach drukowanych po zakupach. Z każdej strony do klientów krzyczy napis „Mamy taniej niż…”.
ZOBACZ JAKIE SĄ CENY W BIEDRONCE I LIDLU - PROMOCJE 21.02.2024:
Promocje Biedronki i Lidla. Zapytaliśmy klientów w Warszawie, co o tym myślą
W środę, 21.02.2024, gdy pojawiła się informacja o promocjach na ser żółty i mleko ruszyliśmy do Biedronki i Lidla. - Nie wiem gdzie to zmierza. Dobrze, że są niższe ceny, bo ja jako klient na takiej rywalizacji gigantów korzystam – powiedział Janusz Pawłowski (75 l.), klient Lidla.
![Biedronka drukuje informacje na paragonach, że jest tańsza od Lidla](https://cdn.galleries.smcloud.net/t/galleries/gf-i239-ebFb-zHmx_biedronka-drukuje-informacje-na-paragonach-ze-jest-tansza-od-lidla-664x0-nocrop.jpg)
i
![- Nie wiem gdzie to zmierza. Dobrze, że są niższe ceny, bo ja jako klient na takiej rywalizacji gigantów korzystam – powiedział Janusz Pawłowski (75 l.), klient Lidla](https://cdn.galleries.smcloud.net/t/galleries/gf-CNVy-WmGU-SNtj_nie-wiem-gdzie-to-zmierza-dobrze-ze-sa-nizsze-ceny-bo-ja-jako-klient-na-takiej-rywalizacji-gigantow-korzystam-powiedzial-janusz-pawlowski-75-l-klient-lidla-664x0-nocrop.jpg)
i
- Zauważyłam ostatnio szokujące obniżki cen. Walka dużych firm jest na plus dla klientów – stwierdziła Teresa Wrzostek (68 l.), kupująca w Biedronce. Zapytaliśmy przedstawicieli obu sieci, skąd wynikają tak duże promocje. Do momentu publikacji artykułu nie otrzymaliśmy odpowiedzi na nasze pytania.
![- Zauważyłam ostatnio szokujące obniżki cen. Walka dużych firm jest na plus dla klientów – stwierdziła Teresa Wrzostek (68 l.), kupująca w Biedronce.](https://cdn.galleries.smcloud.net/t/galleries/gf-GMwW-tWBg-kEHj_zauwazylam-ostatnio-szokujace-obnizki-cen-walka-duzych-firm-jest-na-plus-dla-klientow-stwierdzila-teresa-wrzostek-68-l-kupujaca-w-biedronce-664x0-nocrop.jpg)
i
"Super Express" dostępny w obu dyskontach
Różne produkty można kupić w obu sieciach w różnych cenach. „Super Express” można kupować niemal we wszystkich najpopularniejszych sieciach handlowych. Nasze gazety znajdziecie także w Biedronce i Lidlu. W tej samej cenie.