Agnieszka Drewnicka, Kamila Porczyk, Anna Popek na jubileuszu Agio Milano

2019-10-01 0:10

Gwiazdy uwielbiają błysk fleszy oraz luksus. Nic dziwnego, że tak wiele znanych i lubianych osób pojawiło się w hotelu Bellotto na ekskluzywnym evencie Agio Milano. Na ściance błyszczały takie osobistości medialne jak: Anna Popek, Agnieszka Drewnicka z zespołu Exaited, Kamila Porczyk, Anna Samusionek, Katarzyna Walter, a na zgrabne ciała modelek biorących udział w pokazie bielizny przyszedł popatrzeć Piotr Zelt.

Agnieszka Drewnicka, Piotr Zelt, Kamila Porczyk

i

Autor: Materiały prasowe

W zabytkowych XVII-wiecznych wnętrzach pięciogwiazdkowego hotelu butikowego Bellotto w Warszawie marka bielizny Agio Milano świętowała jubileusz dziesięciu lat swojego istnienia. Z tej okazji zaprezentowała niezwykły pokaz „Join My World”. Na wybiegu, przechodzącym przez cztery sale Pałacu Prymasowskiego, zobaczyliśmy zjawiskowe show, zdecydowanie wykraczające poza ramy „klasycznej” prezentacji mody. Widowisko dodawało doń elementy baletu (tancerki baletowe), przedstawienia teatralnego (część kostiumów można było wcześniej zobaczyć w spektaklu „Madame Butterfly” na deskach Teatru Wielkiego), koncertu muzyki klasycznej (udział Qarmello Quartett) i… techno party. „Światowy poziom”, słyszało się w kuluarach i w istocie był to pokaz z rozmachem. Pierwsze skrzypce w tym widowisku, którego reżyserem i choreografem był Michał Gerlach, autorem oprawy muzycznej Tomasz Butowtt, a za stylizację odpowiadała Gosia Sobiczewska – grała oczywiście, bielizna. W odróżnieniu od konkurencji Agio zmysłowość traktuje bardzo serio, zamiast filuternych „dziurek”, stosuje koronki, zwiewne tkaniny i inteligentne miseczki dostosowujące się do indywidualnej budowy kobiet. Projekty Agio autorstwa Agnieszki Kosmulskiej – Musiał są adresowane do kobiet silnych, niezależnych, skupionych na rozwoju i doskonaleniu własnego wnętrza, o których względy trzeba zabiegać. Kolekcja bielizny Agio robi elektryzujące wrażenie. Zmysłowe modele i ich rozpalającą zmysły prezencję doceniły licznie zgromadzone gwiazdy. W ciągnącym się przez cztery pomieszczenia pierwszym rzędzie zobaczyć można było m.in.: Beatę Sadowską, Annę Popek, Piotra Zelta, Katarzynę Walter, Monikę Zamachowską, Annę Samusionek, Patrycję Wieja, Andrzeja Wierzbickiego i Tomasza Szmidta, a także wielkie osobowości polskiego modelingu: Katarzynę Butowtt i Helenę Norowicz, kostiumologa Adama Leję i dziennikarza fashion, Marcina Świderka. Partnerami 10-lecia Agio Milano byli: Qatar Airways oraz marki: Jo Malone London, Lewanowicz (biżuteria podczas pokazu oraz prezenty dla gości), Lab.07 (kwietne dekoracje i wieczne róże dla gości), Loft 154 (fryzjerzy – Anna Kluczyńska i Robert Mrozowski). Opiekę medialną nad imprezą objęli: magazyn Elle Polska i Radio Chili Zet.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki