"Pytanie na śniadanie" hitem TVP! Program czekają jednak zmiany

2019-02-15 2:48

„Pytanie na śniadanie” nie ma sobie równych! Według najnowszych badań jest to najchętniej oglądany program śniadaniowy w Polsce, który zostawił w tyle konkurencję. – Jesteśmy blisko widza, w tym tkwi nasz sukces – mówi „Super Expressowi” Katarzyna Adamiak-Sroczyńska, kierownik redakcji.

Pytanie na śniadanie z 10 kwietnia - Marcelina Zawadzka udziela pomocy

i

Autor: vod.tvp.pl Marcelina Zawadzka po krótkim kursie pierwszej pomocy na planie "Na sygnale" wiedziała jak udzielić pierwszej pomocy

Średnia oglądalność „Pytania na śniadanie” w tym roku to 539 tys. widzów, czyli o 43 tys. więcej niż rok temu. Oznacza to, że program awansował z drugiego miejsca na pozycję lidera, którą do tej pory zajmowało „Dzień Dobry TVN” z 529 tys. widzów.

– „Pytanie na śniadanie” jest programem współtworzonym przez widzów, to znaczy jest blisko widza. Owszem – pojawiają się gwiazdy, natomiast bardziej skupiamy się na problemach, które dotyczą przeciętnego Polaka, dotykamy spraw społecznych. Chcemy być przyjaciółmi, kumplami, sąsiadami naszych widzów, a nie ludźmi z okna telewizji. I to jest ta różnica między nami a konkurencją – wyjaśnia Sroczyńska.

Wraz z nadejściem wiosny zmieni się także sam program.

– Pojawią się nowe cykle, ale przede wszystkim wraz ze zmianą scenografii otwieramy „Telewizyjną galerię sztuki” – największą galerię w tej części Europy. Oczywiście nie zabraknie wiosennych metamorfoz. Robimy wszystko, aby utrzymać wysoki poziom – dodaje.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki