Tytuł: Robert Janowski ambasadorem kampanii społeczno-edukacyjnej "9 milionów powodów"

2018-03-06 15:18

Robert Janowski został ambasadorem kampanii uświadamiającej społeczeństwu, że proteza to całkowicie normalna rzecz, która towarzyszy 9 milionom Polaków. Prowadzący "Jaka to melodia" wystąpił w spocie telewizyjny pokazującym, że z odpowiednią protezą można cieszyć się pełnią życia.

Robert Janowski

i

Autor: AKPA

56-letni Robert Janowski został ambasadorem kampanii promującej protezy zębowe. Jak przyznaje gospodarz "Jaka to melodia", postanowił on zaangażować się w akcję "9 milionów powodów", by pomóc zwalczać poczucie wstydu u osób noszących protezy zębowe. - Takich osób jest w Polsce aż 9 milionów! Nie miałem pojęcia, że tak ogromna część społeczeństwa jest w pewnym sensie marginalizowana i zmaga się z tak wieloma problemami. Osobom noszącym protezę zębową bardzo często towarzyszy bowiem lęk przed jej wypadnięciem podczas śmiania, jedzenia czy kichania, a także obawa przed tym, że ktoś ją zauważy, a nawet publicznie wyśmieje - napisał  Janowski na stronie akcji.

Robert Janowski przekonuje, że nasze społeczeństwo potrzebuje edukacji w obszarze protez zębowych oraz, że nie powinny być one tematem tabu i powodem do wstydu. - Potrzebna jest edukacja i promowanie pozytywnych wzorców w naszym społeczeństwie. Umiejętność życia bez ograniczeń mimo posiadania protezy to temat ważny dla 9 milionów Polaków i uważam, że nadszedł czas, aby zająć się nim na poważnie.

Obejrzyjcie spot promujący kampanię "9 milionów powodów":

ZOBACZ TAKŻE: Brzozowski pobił Janowskiego

Z jakiego filmu lub serialu pochodzi ta piosenka?

Pytanie 1 z 10
Skąd pochodzi utwór "Życie jest nowelą"?

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki