Wake Up Call nowym HITEM internetu! Wyprzedzi popularnością Ice Bucket Challenge?

2014-10-13 17:03

Ice Bucket Challenge jest już passe! Media społecznościowe opanował nowy trend - #WakeUpCall. Zabawie znowu towarzyszy szczytny cel. Czy i tym razem pomoc potrzebującym zejdzie na drugi plan i zostanie przyćmiona cieniem fejsbukowego lansu?

Wake Up Call to akcja charytatywna organizacji UNICEF. W zabawie chodzi o zrobienie sobie zdjęcia zaraz po przebudzeniu i opublikowaniu go na swoim profilu na Facebooku, Instagramie czy innym serwisie społecznościowym.

Zobacz: Księżna Kate Middleton ciężko znosi ciążę. Uciekła od królowej do MAMUSI!

Modzie na #wakeupcall uległy gwiazdy na całym świecie. Do akcji przyłączyli się m.in. Liam Neeson, Naomi Campbell, a z polskich sław - Aneta Zając. Po podzieleniu się ze światem porannym selfie, należy nominować do zabawy trzech przyjaciół.

Wake Up Call to inicjatywa brytyjskiego ambasadora UNICEF – Jemina Khana. Celem dyplomaty jest zebranie pieniędzy dla potrzebujących dzieci z Syrii. Pomysł od razu spotkał się z ogromnym zainteresowaniem ze strony gwiazd. Mamy nadzieję, że pomoc syryjskim dzieciom wyprzedziła chęć lansu na Facebooku!

ZAPISZ SIĘ: Codziennie wiadomości Super Expressu na e-mail

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki