Wojewódzki się kończy! Jest coraz tańszy

2019-09-05 6:19

Cennik za reklamę pokazywaną w programie Kuby Wojewódzkiego (56 l.) mówi jasno: showman powinien pomyśleć już o emeryturze. Jego wartość biznesowa jest coraz niższa. Podczas gdy reklamy przy programach Magdy Gessler (66 l.) kosztują blisko 80 tys. zł, za spot przy show Kuby należy zapłacić „jedyne” 50 tys. zł.

Kuba Wojewódzki na jubileuszu Andrzeja Seweryna

i

Autor: akpa Kuba Wojewódzki na jubileuszu Andrzeja Seweryna

Tej jesieni w telewizji zobaczymy wiele nowych programów, ale będą też te, które lecą już od lat. Nie wszystkie jednak są tak cenne jak niegdyś. Program Kuby Wojewódzkiego z roku na rok ogląda się coraz słabiej. Wiosną stracił ponad 400 tys. widzów. A o znanych gości coraz trudniej, bo gospodarz potrafił zrazić do siebie niejedną gwiazdę.

Nic więc dziwnego, że reklamodawcy nie chcą pokazywać swoich produktów w trakcie trwania programu. TVN ogłosił właśnie cennik reklam emitowanym przed i w trakcie swoich programów. Cena jednego spotu przy programie Kuby jest o 30 tys. zł niższa niż przy „Kuchennych rewolucjach”. W trakcie „Mam talent” kosztuje on 76 600 zł, a przy „MasterChefie” – 75 000 zł.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki