Co za upokorzenie, Zenek Martyniuk pobił Cleo. To musiało zaboleć, w tle wielkie pieniądze

2020-11-10 7:09

Zenek Martyniuk od kilku tygodni jest twarzą marki Media Markt. Właśnie okazuje się, że król disco-polo boleśnie pobił reklamującą Media Expert piosenkarkę Cleo. Dla aspirującej wokalistki obiegające właśnie media informacje muszą być potwornym upokorzeniem. Zwłaszcza, że w tle pojawiły się wielkie pieniądze.

Zenek Martyniuk Cleo

i

Autor: AKPA

Zenek Martyniuk od kilku tygodni jest gwiazdą spotów reklamowych Media Markt. Okazuje się, że to rewolucyjny krok dla firmy, bo jako pierwsza duża marka zdecydowała się zmonetyzować ogromną popularność króla disco-polo. Nie da się ukryć, że ten rodzaj muzyki ma wielu swoich zagorzałych zwolenników, ale równie wielu przeciwników, którzy otwarcie w Internecie nawołują do bojkotu marki za reklamy z Zenkiem. 

Tymczasem konkurencyjne Media Expert postanowiło kontynuować strategię sprzed lat, gdy twarzą ich firmy była Ewelina Lisowska. Tym razem jednak firma zdecydowała się wspierać wizerunkiem Cleo. Jak poinformowały dziś WirtualneMedia, Cleo w reklamach Media Expert jest dużo mniej skuteczna, niż Zenek Martyniuk w spotach MediaMarkt i mimo tego, że wielu Polaków otwarcie deklaruje swoją pogardę dla disco-polo, to właśnie większość woli Zenka od Cleo.

ZOBACZ TEŻ: Edyta Górniak RZUCA WSZYSTKO I ZNIKA! Oddaje telefon, odłącza Internet. Co się dzieje z diwą?

Zenek Martyniuk jest dużo skuteczniejszym wyborem niż Cleo. Dla aspirującej piosenkarki pobicie przez króla disco-polo musi być ciosem!

Eksperci ds. marketingu są zdania, że kampania wykorzystująca twarz Zenka Martyniuka jest zdecydowanie rewolucyjna i przełamuje temat tabu, jakim jest popularność disco-polo w Polsce. Zauważają, że ten rodzaj muzyki stanowi tzw. "większą połowę" popkultury w kraju. 

- Co ciekawe, pokusa zmonetyzowania popularności disco polo obecna była wśród marketerów od dawna. Media Markt jako pierwsza duża marka zdecydował się na ten krok. W tym kontekście kampania Media Markt jest rewolucyjna, zaś Cleo w Media Expert to po prostu zastępstwo Eweliny Lisowskiej. Zabawnym faktem jest, że Cleo jako nawiązanie do Eweliny, wykonuje w 2020 roku utwór Reni Jusis z roku 1998...- powiedział w rozmowie z WirtaulneMedia.pl, Jacek Kotarbiński, ekspert ds. marketingu.

ZOBACZ TEŻ: Żona Zenka Martyniuka z grymasem i bez makijażu odbiera przesyłki od byłej synowej ZDJĘCIA

Syn Martyniuka obraża legendę TVN

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki