Ludzie walczą o pieniądze za odwołane koncerty Steczkowskiej!

2020-01-23 5:45

To musiało się tak skończyć. Fani Justyny Steczkowskiej (48 l.) mają dość tego, że jej koncerty są odwoływane w ostatniej chwili, a oni sami przez długie miesiące nie mogą odzyskać pieniędzy za bilety. Ponad 700 osób zgromadziło się na specjalnej grupie na Facebooku „Oszukani przez Royal Concert”. Dzielą się tam swoimi przykrymi doświadczeniami. Łukasz Wojtanowski – właściciel tej agencji i menedżer Steczkowskiej uspokaja: – W najbliższych dniach zostaną zwrócone już wszystkie kwoty.

Justyna Steczkowska

i

Autor: AKPA Justyna Steczkowska

„Jestem fanką Justyny Steczkowskiej od lat. Wiadomym było, że będę chciała wybrać się na jej koncert. Miał być w zeszłym roku w Katowicach i Krakowie (mam najbliżej), czekałam do ostatniej chwili (znając już gierki firmy RC) – koncerty odwołano. W piątek miał się odbyć koncert w Katowicach (w innym miejscu niż uprzednio). Najpierw dostałam informację, że może się nie odbyć (firma RC od października nie podpisała umowy z Miastem Ogrodów). RC twierdził, że przez małą sprzedaż chcą wynegocjować niższą cenę za wynajem, więc odpowiedź mieli dać 7 grudnia (wtorek). Specjalnie wstrzymałam się z wyjazdem do Warszawy na ten sam koncert – łudząc się, że w Katowicach koncert jednak będzie. 7 grudnia na stronie wydarzenia ktoś zapytał o koncert – czy się odbędzie – firma RC odpisała, że tak. No trudno, poprzestawiałam swoje plany i wraz z inną fanką Steczkowskiej kupiłyśmy bilety w 1. rzędzie (za 299 zł) i zarezerwowałyśmy sobie nocleg, ze względu na odległość od naszego zamieszkania. Co się okazało 8 stycznia? Wychodzę z pracy, a tu SMS – koncert się nie odbędzie. Mogę wymienić sobie ten bilet na Koncert Muzyki Filmowej w Spodku... Wchodzę na pocztę – tam zero informacji o wymianie biletu, ale ciekawa wiadomość „z przyczyn niezależnych od organizatora”. Napisali w SMS-ie i e-mailu, że zwrot dostanę do 14 dni. Chciałabym tylko zastrzec jedną rzecz – nie chcę atakować samej Justyny (nie mam wiedzy na temat tego, czy ona o tym wie, czy nie) – opowiada nam pani Paulina, która do wczoraj zwrotu nie otrzymała.
Inny fan, Łukasz Ładoń, zakupił bilet na koncert, który miał się odbyć 23 lutego 2019 r. On także nie otrzymał zwrotu. – Zablokowali nawet mój numer telefonu, bo byłem uciążliwy. Maile nie dochodzą bo skrzynka załadowana – opowiada nam.
„Na prośbę p. Justyny Steczkowskiej przesyłam informację dotyczącą koncertów z jej udziałem, które się odbyły w roku 2019. W 2019 roku odbyło się 41 koncertów z udziałem p. Justyny. 4 wydarzenia z udziałem p. Justyny zostały odwołane. Wszystkie koncerty cieszyły się pozytywnymi opiniami, dobrą jakością i frekwencją. 92 proc. zwrotów zostało już zrealizowanych. Każdego dnia są zwracane środki osobom, które zakupiły bilety i jeszcze nie otrzymały zwrotu. W najbliższych dniach zostaną zwrócone już wszystkie kwoty. Jednocześnie zapewniamy, że wszystkie nasze pozostałe produkcje koncertowe w 2020 roku z pewnością odbędą się w wyznaczonych terminach. Za zaistniałą sytuację bardzo przepraszamy” – napisał nam menedżer Steczkowskiej.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki