Kontrowersyjna reklama GIS o pigułce gwałtu: SEKSIZM, IDIOTYZM

i

Autor: Główny Inspektorat Sanitarny Kontrowersyjna reklama GIS o pigułce gwałtu: SEKSIZM, IDIOTYZM

Kontrowersyjna reklama GIS o pigułce gwałtu: SEKSIZM, IDIOTYZM

2017-08-22 18:26

Kampania Głównego Inspektoratu Sanitarnego przestrzegającego przed pigułką gwałtu spotkała się ze sporą krytyką ze strony społeczeństwa. Głównym powodem jest hasło przewodnie kampanii "Mądra dziewczynka pilnuje drinka". I choć idea kampanii jest szczytna, to ostro krytykowana.

GIS rozpoczął na Facebooku kampanię, w której ostrzega kobiety przed GHB, czyli tzw. pigułką gwałtu, która powoduje natychmiastowe omdlenie, utratę pamięci, a w tym czas oprawca może zgwałcić ofiarę lub ją okraść. Idea jest naprawdę szczytna, choć internautom nie spodobał się sam sposób przekazu. Na opublikowanej grafice widnieje wizerunek szczupłej, dość wyzywająco ubranej blondynki i obok hasło: "Mądra dziewczynka pilnuje drinka". " Dziewczynka i drink? To po pierwsze. Po drugie odczytując Wasz przekaz ma się wrażenie, iż to wina kobiet ze są gwałcone- bo przecież nie pilnowały drinka. Czy to jakieś prowo czy co? ŻENADA!", "Grafika jest żałosna, a za dziewczynkę ktoś powinien oberwać, bo kobiety to kobiety, nie dziewczynki" - piszą internauci. Są tacy, którzy zarzucają, że kampania ma seksistowski wydźwięk i jest idiotyczna. A wy jak sądzicie?

Zobacz: Uwaga uczniowie! W tym roku wakacje potrwają dłużej

Przeczytaj też: Jastrzębie: WYJĄŁ penisa w autobusie i zrobił to na oczach pasażerów [ZDJĘCIE]

Polecamy: SKAŻONE fipronilem piersi z kurczaka trafiły do Polski! Substancja jest NIEBEZPIECZNA dla zdrowia

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki