W sklepach Lidl pojawiła się promocja na ser z koziego mleka. Produkt kupimy za 6,66 złotych. Egzorcysta, ksiądz Grzegorz Daroszewski, uważa, że taka cena i kozioł na opakowaniu produktu to nie przypadek - donosi "Gazeta Wyborcza".
Zobacz też: Hello Kitty i kucyki Pony - WCIELONE ZŁO, SZATAN ?! - WASZYM ZDANIEM
- Reklama Lidla jest prowokacją raczej nieprzypadkową. Nawiązuje do symboliki biblijnej, gdzie liczba 666 jest liczbą bestii, czyli diabła, a kozioł jest symbolem zła i antytezą Jezusa jako Baranka - mówi "GW" ksiądz Daroszewski.
- To zbieżność nieprzypadkowa, wykorzystywana do prowokacji poprzez rozgłos i wprowadzenie elementów antagonistycznych do przyjętych norm - dodaje ksiądz.
Przeczytaj: Nergal nie obraził uczuć religijnych
To nie pierwszy taki przypadek
Wcześniej szatańskich symboli doszukiwano się w reklamowanym przez Nergala napoju Demon czy kotkach Hello Kitty.
Czy Kościół słusznie doszukuje się szatańskich symboli w słodkich kotkach i kozim serze?