Lidl znowu to zrobił! Będzie wielkie pomaganie. Przyłącz się!

Lidl sklep
Autor: Shutterstock Lidl sklep

Już po raz dwunasty Lidl łączy swoje siły z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy w słusznej sprawie! Od poniedziałku, 30 listopada sieć rozpoczęła sprzedaż gadżetów oznaczonych serduszkiem WOŚP, z których zysk zostanie przekazany na realizację celów 29. Finału WOŚP – wsparcie laryngologii, otolaryngologii oraz diagnostyki głowy i tym samym pomoc potrzebującym pacjentom, głównie dzieciom i seniorom.

W tym roku po raz 12. Lidl Polska dołącza do załogi Orkiestry, by wspomóc coroczną zbiórkę w szczytnym celu. To wspaniała tradycja, która otwiera serca i angażuje wiele osób, w tym wszystkich pracowników firmy Lidl, do pomocy. Każdy może wesprzeć działania WOŚP przy okazji robienia codziennych zakupów – już w poniedziałek, 30 listopada w sklepach Lidl w całej Polsce pojawiły się gadżety oznaczone serduszkiem WOŚP. Zysk z ich sprzedaży przekazany zostanie na cele 29. Finału WOŚP – zakup sprzętu dla wsparcia laryngologii, otolaryngologii i diagnostyki głowy.

Czytaj również: Promocje w Rossmannie. Znowu WIELKIE rabaty. LUKSUSOWE perfumy taniej o 140 złotych

W tym roku na półkach sklepów Lidl znajdziemy kilka oryginalnych gadżetów: kubek (19,99 zł/ 1 szt.), magnes (14,99 zł/ 1 szt.), smycz (14,99 zł/ 1 szt.), skarpetki (24,99 zł/ 1 para), torbę (29,99 zł/ 1 szt.), oraz T-shirt damski lub męski (49,99 zł/ 1 szt.).  Dodatkowo, od 21 grudnia rozpocznie się tradycyjna zbiórka pieniężna w sklepach Lidl, która potrwa aż do 9 stycznia.

Sprawdź także: MEGA promocje Sephora. Luksusowa paleta cieni od Marca Jacobsa tańsza o 145 złotych!

- Jesteśmy dumni, że dzięki hojności naszych klientów i zaangażowaniu pracowników możemy co roku przekazywać na rzecz Fundacji środki wspomagające ich cele. Przez wszystkie lata wspólnego grania zebraliśmy 24 miliony złotych. Tym razem akcja WOŚP w naszych sklepach rozpoczyna się od sprzedaży gadżetów z serduszkiem WOŚP już 30 listopada, a tradycyjne zbiórki pieniędzy wystartują 21 grudnia i potrwają do 9 stycznia. Całość środków zostanie przekazana Fundacji – komentuje Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communication & CSR, Lidl Polska.

Słodka POGAWĘDKA Lewego z Laurą!
Najnowsze
Najnowsze artykuły