Anna Dereszowska i Maciej Zakościelny z Renault Megane E-Tech

i

Autor: materiały prasowe Anna Dereszowska i Maciej Zakościelny z Renault Megane E-Tech

Aktorzy w elektrykach

Anna Dereszowska i Maciej Zakościelny mają coś wspólnego. W ich garażach stanęły nowe, elektryczne Renault

2022-08-03 11:33

Ambasadorzy marki Renault przesiadają się do elektrycznej nowości francuskiej marki. Anna Dereszowska i Maciej Zakościelny będą teraz jeździć Renault Megane E-Tech. Co to za samochód, ile kosztuje i jaki ma zasięg na pełnym naładowaniu?

Ambasadorzy marki Renault w nowym Megane E-Tech

Anna Dereszowska i Maciej Zakościelny przesiedli się do elektrycznych Renault. Nowy model marki jest kluczowy, bo to pierwszy elektryk od czasów Renault Zoe - dobrego, ale wiekowego modelu. Nowe Megane E-Tech to kompaktowy crossover, który zamierza konkurować z bezemisyjnymi modelami Volkswagena, Opla czy Peugeota. Czym wyróżnia się Megane, do którego przesiedli się aktorzy? 

Takimi autami jeżdżą Anna Dereszowska i Maciej Zakościelny

Renault Megane E-Tech oparte jest na platformie CMF-EV, z której korzysta również Nissan. Francuski kompaktowy crossover (samochód ma nieco większy prześwit niż dotychczasowe Megane) ma 4211 mm długości, 1778 mm szerokości i 1498 mm wysokości, a rozstaw osi mierzy 2700 mm. Elektryczne Megane E-Tech jest napędzane przez elektryczne silniki o mocy 130 KM lub opcjonalnie o mocy 218 KM. Mocniejszy hatcbhack rozpędza się do setki w czasie 7,4 sekundy. 

Renault Megane E-Tech

i

Autor: materiały prasowe Renault Megane E-Tech

Renault Megane E-Tech - zasięg

W ofercie obecne są wersje z akumulatorami w dwóch rozmiarach. Mniejsza bateria o pojemności 40 kWh pozwoli na przejechanie do 300 km (WLTP) na jednym ładowaniu, zaś druga, o pojemności 60 kWh, nawet do 470 km (WLTP). Przy wykorzystaniu szybkiej ładowarki, akumulatory można ładować z mocą do 130 kW, co pozwoli uzyskać 400 zasięgu w ciągu 30 minut. 

Anna Dereszowska i Maciej Zakościelny komentują przesiadkę

Tak o przesiadce do elektrycznych Renault mówią ambasadorzy marki:

Bardzo zwracam uwagę na to, by mój tryb życia był możliwie najbardziej przyjazny dla środowiska. Nie inaczej jest w przypadku wyboru samochodu. Oprócz braku emisji spalin i dwutlenku węgla podczas jazdy zaletą elektrycznego auta jest niezwykle cicha praca silnika. W Megane E-Tech elektrycznym wnętrze jest dodatkowo wyciszone, dlatego nawet na autostradzie mogę bez problemu rozmawiać z pasażerami czy słuchać radia

- mówi Anna Dereszowska

Cenię sobie niezależność, którą daje samochód, ale zależy mi też na tym, by ograniczyć wpływ moich podróży na środowisko naturalne. Myślę, że auto elektryczne jest właśnie takim optymalnym wyborem i jestem pozytywnie zaskoczony tym, jak komfortowy jest ten środek transportu. Megane E-Tech elektryczny świetnie się prowadzi, ma też wiele technologii, które czynią jazdę niezwykle przyjemną. Lubię słuchać muzyki w samochodzie, dlatego zwróciłem uwagę szczególnie na doskonały system audio marki Harman Kardon. Jestem bardzo ciekaw tej „podróży"

- skomentował Maciej Zakościelny

Renault Megane E-Tech - cena

Podstawowa wersja auta ma akumulator o pojemności 40 kWh i 130-konny silnik. Na jej zakup trzeba przeznaczyć minimum 161 900 zł. Mocniejsza odmiana 60 kWh o mocy 218 KM to wydatek od 183 900 zł.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki