Nowe Mitsubishi L200 w sprzedaży. Polska CENA i wyposażenie pick-upa po zmianach

2019-09-27 13:24

Bestsellerowy pick-up marki Mitsubishi, znany w Europie pod nazwą L200, debiutuje w Polsce w nowej odsłonie. Użytkowo-osobowy pojazd nie tylko wygląda inaczej, ale też otrzymał najnowszą generację systemu napędu 4WD z oferowanym w standardzie reduktorem oraz blokadą tylnego mechanizmu różnicowego. Cena w Polsce rozpoczyna się od od 135 990 zł.

Nowe Mitsubishi L200 przykuwa wzrok odmienioną, jeszcze bardziej muskularną stylistyką nadwozia. Design cechuje się wysoko poprowadzonymi reflektorami, muskularnym grillem, elementami ochronnymi w dolnych partiach zderzaków oraz światłami przeciwmgielnymi umieszczonymi przy krawędzi zderzaka. Klosze i wypełnienie lamp wcinających się głęboko w tylne błotniki także zmieniły wzór. 

Nie przegap: Nowe Mitsubishi ASX 2020 w polskich salonach - PEŁNY CENNIK i wyposażenie

Nadwozie osadzone na ramie skrywa także odmienione wnętrze. Podobno inżynierowie Mitsubishi przyjrzeli się każdemu detalowi, żeby samochód był bardziej dopracowany i funkcjonalny oraz znacznie bardziej komfortowy. Na liście wyposażenia tego pojazdu znalazło się kilkanaście zaawansowanych systemów bezpieczeństwa oraz nowe multimedia. Szczegóły opisane zostały poniżej.

WIDEO - tak zmieniło się L200

Układ napędowy

Do napędu nowego Mitsubishi L200 służy nowoczesny turbodiesel o pojemności 2.2-litra, współpracujący z 6-biegową automatyczną lub manualną przekładnią, oferujący dobre osiągi i zapewniający cichszą pracę układu napędowego. Silnik wykorzystuje wodny roztwór dodatku SCR AdBlue w procesie redukcji emisji tlenków azotu (NOx) z układu wydechowego i spełnia normy EURO 6d-TEMP.

Zobacz: Nowe Mitsubishi L200 w odważnej wersji ABSOLUTE

Znacząco poprawiono komfort i własności jezdne. Do wyboru klienci mają samochody z układem przeniesienia napędu Easy Select lub Super Select (z centralnym mechanizmem różnicowym, który można zablokować, a wtedy siła napędowa jest dzielona między osie w proporcji 50/50). W obydwóch odmianach napędzane są tylne koła, a przednią oś można dołączyć w czasie jazdy. W standardzie wszystkie Mitsubishi L200, bez względu na wersję i wyposażenie, otrzymują reduktor oraz blokadę tylnego mostu

System napędu Super Select 4WD najnowszej generacji gwarantuje lepsze zdolności terenowe, także dzięki nowej funkcji Off-Road, pozwalającej na wybór jednego z 4 trybów pracy układu: Gravel (szuter), Mud/Snow (błoto/śnieg), Sand (piasek) i Rock (kamienie). Mitsubishi L200 wyróżnia także spośród konkurencji możliwość korzystania z napędu 4x4 przy dowolnej prędkości jazdy i na dowolnym rodzaju nawierzchni.

2020 Mitsubishi L200

i

Autor: Mitsubishi 2020 Mitsubishi L200

Wół roboczy

Nowe Mitsubishi L200 oferuje większe przednie tarcze i większe tłoczki w zaciskach hamulcowych, tylne amortyzatory z większymi skokiem - taki samochód lepiej hamuje, radzi sobie z przeszkodami, a także jest bardziej oszczędny i ma lepszą dynamikę.

Testowaliśmy: Mitsubishi Eclipse Cross Intense 1.5 Turbo 2WD: klasowy przeciętniak

Minimalny prześwit wynosi 200 mm. Kąt natarcia to z kolei 29 stopni, gdy kąt zejścia wynosi do 21 stopni. Samochód może poruszać się w przechyle bocznym wynoszący do 45 stopni. Jest idealnym narzędziem do pracy – ładowność wynosi (w zależności od wersji i układu przeniesienia napędu) od 1040 do 1080 kg. Maksymalna masa holowanej przyczepy bez hamulca to 750 kg, ale L200 poradzi sobie z obciążeniem (gdy przyczepa ma hamulec) do 3100 kg.

2020 Mitsubishi L200

i

Autor: Mitsubishi 2020 Mitsubishi L200

Wyposażenie

Prócz czołowych, bocznych i kurtynowych poduszek powietrznych oraz oczywistych systemów ABS oraz stabilizacji toru jazdy ASTC w pick-upie są dwa punkty mocowania fotelików dziecięcych ISO-FIX. W każdym Mitsubishi L200 jest system wspomagania ruszania na wzniesieniu (HSA) i stabilizacja toru jazdy przyczepy (TSA), a z wyposażeniem Instyle DC, Instyle DC AT oraz Instyle Plus DC dodatkowo system kontroli zjazdu ze wzniesienia. Poza najprostszym L200 wszystkie pozostałe mają system ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu (LDW) oraz system ograniczający skutki kolizji czołowych (FCM). W modelach topowych Mitsubishi proponuje kamery 360 stopni (w tym cofania), zaś z wyposażeniem Instyle Plus samochód ostrzeże kierowcę o ruchu poprzecznym podczas cofania (RCTA). L200 monitoruje martwe pole w lusterkach zewnętrznych (BSW), ma ultradźwiękowego asystenta ruszania (UMS), czujniki parkowania (z przodu i z tyłu) oraz automatyczne światła drogowe.

Przeczytaj: Od Mizushimy do L200 - historia pick-upów Mitsubishi

Poza wersjami Invite DC i Intense DC standardowo montowane są światła Bi-LED (z reflektorami do jazdy dziennej). Każdy L200 ma elektrycznie sterowane szyby, podgrzewane lusterka boczne, spryskiwacze reflektorów (poza wersją najtańszą). Do wyboru auta z klimatyzacją jedno- lub dwustrefową i dostępem bez kluczyka. Standardowo L200 otrzymuje system audio wraz z zestawem głośnomówiącym Bluetooth (sterowanie obydwoma na kierownicy). W najprostszej wersji Invite montowany jest radioodtwarzacz CD/MP3, ale już w każdej następnej audio ma ekran dotykowy.

2020 Mitsubishi L200

i

Autor: Mitsubishi 2020 Mitsubishi L200

W wersjach Instyle oraz Instyle Plus Mitsubishi swoim klientom proponuje stację multimedialną SDA z 7-calowym ekranem dotykowym i gniazdem HDMI wraz z tunerem DAB. W takich samochodach montowane jest również podwójne gniazdo USB dla drugiego rzędu siedzeń (pomijając, że każde auto ma też gniazdo USB z przodu). Klient otrzymuje bez dopłaty normalne koło zapasowe (nie zestaw naprawczy), stopnie boczne i tylny zderzak ze stopniem (poza Invite DC).

Nasz test: Toyota Hilux SR5 vs. Mitsubishi L200: japońskie legendy

Samochód w każdej wersji ma chromowane detale wykończeniowe, skórzane obszycie kierownicy i gałki dźwigni zmiany biegów oraz centralny podłokietnik (z przodu i dla drugiego rzędu siedzeń). Fotel kierowcy jest regulowany na wysokość, a we wszystkich L200 (oprócz Invite) kierownica ma regulacje w dwóch płaszczyznach. Dodatkowo w wersjach Instyle DC AT oraz Instyle Plus DC oferowane są również łopatki do zmiany biegów.

W wersjach Invite oraz Intense samochód otrzymuje ciemnoszarą tapicerkę tekstylną. Modele z serii Instyle DC (także AT – w autach z automatyczną skrzynią biegów) oraz Instyle DC Plus otrzymują tapicerkę skórzaną w kolorze czarnym. Do wyboru jest 9 kolorów nadwozia. Pickup Mitsubishi jest oferowany zarówno z lakierami zwykłymi, jak i metalizowanymi. Możliwe jest również zamówienie L200 z lakierem perłowym (za dopłatą 3900), zaś w przypadku aut białych, niemetalizowanych dopłata wynosi tylko 1000 zł. W ofercie felgi 16-calowe (wersja podstawowa) lub 18-calowe z oponami 265/60 R18 (we wszystkich pozostałych wersjach).

Mitsubishi L200 - polski cennik

KLIKNIJ i POBIERZ - Mitsubishi L200 / CENNIK PDF

Ceny nowego Mitsubishi L200 zaczynają się od 135 990 zł a miesięczna rata w leasingu Lease&Go startuje od 970 zł netto. Producent oferuje aż 5-letnią gwarancję z nielimitowanym przebiegiem pakietem Assistance.

silnik wersja napęd cena




2.2 DI-D
150 KM
INVITE Easy Select 4WD MT 135 990 zł
INTENSE Super Select 4WD MT 150 990 zł
INSTYLE Super Select 4WD MT 158 990 zł
INSTYLE Super Select 4WD AT 164 190 zł
INSTYLE PLUS Super Select 4WD AT 167 190 zł

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki