Nico: firma z tradycją
Historia Nico sięga lat 60. Firma narodziła się we Włoszech. Pierwszy sklep otwarto w 1961 w niewielkiej miejscowości San Zeno di Cassolla. Od tamtej pory firma Nico skrupulatnie dążyła do rozwoju, a w latach 90. dotarła do Polski.
Grupie Nico od samych początków przyświeca idea promowania etyki w biznesie. Filozofię Nico można podsumować w kilku słowach: wszystko co najlepsze dla wszystkich. Firma od zawsze oferuje swoim klientom odpowiedni stosunek jakości wyrobu do jego ceny.
Kilkadziesiąt topowych marek
W Polsce Nico prowadzi dwa salony sprzedaży: w Modlnicy pod Krakowem o powierzchni 3000 metrów kwadratowych oraz w Swadzimiu o powierzchni 3500 metrów kwadratowych. Sklepy Nico są multibrandowe - oznacza to, że w jednym miejscu znajdziemy wiele marek. To wygoda i oszczędność czasu.
W ofercie Nico znajdziemy zatem kilkadziesiąt topowych marek odzieżowych i obuwniczych, prezentujących najnowsze trendy. Są to m.in. Bugatti, Mayoral, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Primigi, Nike, New Balance, Grisport, Olang, Furla, Geox i wiele innych.
Nico oferuje wyroby wysokiej klasy w rozsądnych cenach. Stałym klientem oferuje kartę Nico, gwarantującą m.in. bonusy na zakupy najnowszych kolekcji oraz rabaty na usługi krawieckie.
Świętuj razem z Nico i skorzystaj z 20-procentowego rabatu!
Z okazji 24. urodzin Nico zaprasza do skorzystania z 20-procentowego rabatu na zakupy! Z promocji będzie można korzystać od 3 do 12 listopada.
To jeszcze nie wszystko! Przy okazji wizyty w salonie będziecie mogli odkryć niepowtarzalny smak prawdziwej, świeżo mielonej włoskiej kawy! Nico zaserwuje ją gratis!
Nico zaprasza: ul. Częstochowska 36, 32-085 Modlnica.
Szczegółowe informacje o aktualnej ofercie Nico znajdziecie na stronie internetowej.
Artykuł sponsorowany