Podkarpackie. Pukają do drzwi, podając się za pracowników PGE! To OSZUŚCI

i

Autor: geralt/Pixabay.com

Podkarpackie. Pukają do drzwi, podając się za pracowników PGE! To OSZUŚCI

2021-04-06 8:16

Uwaga na oszustów! "Konsultanci" chodzą od domu, do domu podając się za pracowników PGE, dają do podpisywania dokumenty. PGE Dystrybucja przypomina, że nie prowadzi sprzedaży bezpośredniej w domach klientów i nie pobiera opłat w domach. Podczas wizyt rzekomych "konsultantów" należy zachować czujność oraz poprosić o okazanie identyfikatora lub legitymacji służbowej.

PGE: uwaga na oszustów

Spółka informuje, że w ostatnim czasie otrzymała sporo zgłoszeń od klientów, do których zgłosili się rzekomi "konsultanci". Nie byli to jednak pracownicy PGE, ponieważ wszelkie formalności dokonywane są w Punktach Obsługi Klienta. Spółka nie prowadzi żadnej akcji, która wiązałaby się z wizytami pracowników w domach.

- W związku ze zgłoszeniami naszych Klientów dotyczącymi wizyt w ich mieszkaniach osób podających się za kontrolerów poboru energii elektrycznej oraz przedstawicieli firm oferujących umowy sprzedaży energii elektrycznej, informujemy: Pracownicy PGE Dystrybucja nie prowadzą sprzedaży bezpośredniej w domach Klientów ani nie pobierają żadnych opłat. - informuje PGE Dystrybucja.

Pracownicy PGE, którzy kontaktują się z klientami nie zawierają żadnych umów, a jedynie sprawdzają, wymieniają i odczytują liczniki energii elektrycznej. Pracownicy PGE Dystrybucja kontaktujący się z Klientem:

  • posiadają legitymację służbową ze zdjęciem, logo PGE Dystrybucja i numerem – na żądanie Odbiorcy powinni się wylegitymować;
  • nie pobierają żadnych opłat;
  • nie przedstawiają żadnych ofert sprzedaży energii ani umów do podpisania;
  • mają przydzielone stałe rejony pracy, dlatego w większości są znani Odbiorcom;
  • w razie wątpliwości, Odbiorca może sprawdzić, czy kontroler jest faktycznie pracownikiem PGE – dzwoniąc na wskazany numer do właściwego Punktu Obsługi Klienta i podając dane osobowe oraz nr legitymacji;
  • pracownicy odczytujący licznik posiadają urządzenie elektroniczne do wczytywania danych odczytowych z liczników – tzw. PSION;
  • odczyt liczników dokonywany jest cyklicznie (w zależności od zapisów umowy). Istnieje też możliwość dokonania kontroli układów pomiarowych na zgłoszenie Klienta, np. w przypadku zmiany grupy taryfowej, zmiany właściciela nieruchomości czy zgłaszanych reklamacji;

Jeżeli pracownicy nie zastaną Odbiorcy, pozostawią u niego kartę, na której Odbiorca sam dokonuje zapisu stanu licznika i podaje go (telefonicznie lub pocztą) do właściwego rejonu energetycznego. W razie wątpliwości spółka rosi o kontakt:pgedystrybucja.pl/kontakt

Śmigus dyngus gwiazd. Tak oblali Tomaszewską i Sikorę w PnŚ. Zielińska przechytrzyła siostrę

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki