Już teraz wiadomo, że ta inwestycja nie będzie należała do łatwych. Piotr Magdoń, dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg w Rzeszowie zauważa, że samo wykonanie dokumentacji może zająć nawet rok. Już w tym tygodniu ma być jednak wyłoniona firma, która się tym zajmie.
Polecany artykuł:
Mowa o połączeniu ulicy Rejtana z Ciepłowniczą. Są cztery warianty trasy. Dlaczego aż tyle? W rejonie ulicy Konfederatów Barskich znajduje się czynne osuwisko. Koszt budowy estakady to prawie 80 milionów złotych. Jest też inna przeszkoda - tory kolejowe.
Przedłużenie Rejtana jest jednak istotne dla miasta, bo pozwoliłoby rozładować ruch w centrum i na wiadukcie Tarnobrzeskim.
Przypomnijmy, że pierwszy etap inwestycji już został wykonany - mowa o 700-metrowym odcinku od skrzyżowania Rejtana z Lwowską, który ma prowadzić na nowe targowisko.