T-shirty z limitowanej kolekcji BEYONCÉ X LEVI’S® to cztery unikalne modele, które łączą ponadczasowy design z nowoczesnym podejściem do klasyki. W kolekcji znalazły się sportowy Ringer Tee oraz klasyczny Graphic Tee – oba dostępne w wersji czarno-białej oraz biało-czerwonej. Charakterystyczne logo Levi’s® z podwójnym „i” nadaje logo marki świeży, współczesny charakter inspirowany wizją artystki.
Wśród wizerunków kolekcji znalazła się poddana reinterpretacji archiwalna ilustracja Levi’s®. Kampania proponuje jej odświeżoną wersją, w której pojawia się limitowane logo, a także silniejszy akcent na różnorodność i aktualne konteksty kulturowe.
Kolekcja BEYONCÉ X LEVI’S® jest dostępna od 12 maja na stronie Beyonce.com, a już od 16 maja na Levi.com, w aplikacji Levi’s® oraz w wybranych sklepach stacjonarnych. Członkowie Red Tab™ zyskają wcześniejszy dostęp do długo wyczekiwanej kolekcji – już 15 maja.
i
i
i
i