Nowy sklep zajmie powierzchnię 300 m², powstałą dzięki połączeniu dwóch lokali. Klienci znajdą w nim pełen asortyment kolekcji GAP – zarówno dla dorosłych, jak i dzieci, co czyni krakowski punkt idealnym miejscem na rodzinne zakupy.
Z okazji otwarcia marka przygotowała specjalną ofertę – 20% zniżki na całą kolekcję, obowiązującą przez pierwsze kilka dni.
Nowy punkt w Krakowie to element większej strategii rozwoju marki GAP. Już niedługo zostanie otwarty kolejny sklep GAP, tym razem w Warszawie. Więcej informacji wkrótce.
Gap to globalna ikona amerykańskiego stylu casual. Marka założona w 1969 roku w San Francisco oferuje modę dostępną dla wszystkich, jednocześnie podkreślając indywidualność swoich klientów. Gap oferuje szeroką gamę odzieży i akcesoriów dla dorosłych, a także kolekcje GapKids, babyGap, Gap Maternity, GapBody, GapFit, oraz linie Gap Outlet i Gap Factory Stores. Marka Gap jest flagową marką spółki Gap Inc. (NYSE: GPS). Produkty Gap są dostępne zarówno online, jak i w firmowych salonach sprzedaży oraz franczyzowych punktach detalicznych na całym świecie. Więcej informacji znajdziesz na stronie gap.pl.
i