Ekspansja GAP nabiera tempa – start w Krakowie, Warszawa już wkrótce

Marka GAP, ikona amerykańskiego casualu, otwiera nowy sklep. Już 6 czerwca 2025 roku, klienci będą mogli zrobić zakupy w nowo otwartym sklepie w Outlet Factory Kraków. To kolejny krok w dynamicznej ekspansji marki na Polskę i cały region Środkowej Europy.

GAP

i

Autor: materiały prasowe/ Materiały prasowe GAP

Nowy sklep zajmie powierzchnię 300 m², powstałą dzięki połączeniu dwóch lokali. Klienci znajdą w nim pełen asortyment kolekcji GAP – zarówno dla dorosłych, jak i dzieci, co czyni krakowski punkt idealnym miejscem na rodzinne zakupy.

Z okazji otwarcia marka przygotowała specjalną ofertę – 20% zniżki na całą kolekcję, obowiązującą przez pierwsze kilka dni.

Nowy punkt w Krakowie to element większej strategii rozwoju marki GAP. Już niedługo zostanie otwarty kolejny sklep GAP, tym razem w Warszawie. Więcej informacji wkrótce.

Gap to globalna ikona amerykańskiego stylu casual. Marka założona w 1969 roku w San Francisco oferuje modę dostępną dla wszystkich, jednocześnie podkreślając indywidualność swoich klientów. Gap oferuje szeroką gamę odzieży i akcesoriów dla dorosłych, a także kolekcje GapKids, babyGap, Gap Maternity, GapBody, GapFit, oraz linie Gap Outlet i Gap Factory Stores. Marka Gap jest flagową marką spółki Gap Inc. (NYSE: GPS). Produkty Gap są dostępne zarówno online, jak i w firmowych salonach sprzedaży oraz franczyzowych punktach detalicznych na całym świecie. Więcej informacji znajdziesz na stronie gap.pl.

 Gap i DÔEN

i

Autor: materiały prasowe/ Materiały prasowe Gap i DÔEN

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki