Nowa kampania PRM celebruje lato w stylu dolce far niente

Sweet Nothing jest opowieścią o lekkości bycia i przyjemności trwania chwili. To wizualna oda do włoskiego dolce far niente, sztuki słodkiego, wakacyjnego nicnierobienia. W czasach nieustannego pośpiechu PRM w swojej kampanii zatrzymuje się na moment, by celebrować spokój oraz przyjemność z bycia tu i teraz. Od upalnych poranków po niezapomniane golden hours - piękno codzienności zamienione w rytuał beztroskich, spontanicznych chwil.

PRM

i

Autor: materiały prasowe/ Materiały prasowe PRM

Sweet Nothing to coś więcej niż prezentacja nowej kampanii, to zaproszenie do świata, w którym moda staje się językiem subtelnych emocji. W centrum uwagi znalazły się wyselekcjonowane propozycje najnowszych kolekcji marek dostępnych w PRM Concept Store. W kampanii można dostrzec delikatność i nostalgię analogowego kadru. PRM w letnim wydaniu stawia na naturalność stylu, który nie wymaga wysiłku, bo rodzi się ze spontaniczności.

Estetyka kampanii jest inspirowana klimatem wakacyjnych, śródziemnomorskich miasteczek i ich melancholii - rozmyte pastele i delikatne kontrasty tworzą scenografię do elegancji płynącej z prostoty. Letnia kampania PRM jest hołdem dla nonszalancji i wyrafinowanego luzu. W kolekcji znalazły się propozycje od najbardziej pożądanych i wąsko dostępnych brandów globalnej sceny, takich jak Axel Arigato, Sporty & Rich, Drôle de Monsieur, Wales Bonner, Vetements, coperni, Rick Owens, Martine Rose, MM6 Maison Margiela, Ganni, Filling Pieces, Sportmax, Nanushka i wiele więcej.

Lato w wydaniu PRM to autentyczne piękno i zmysłowość kryjąca się w codzienności. Bo najwięcej dzieje się wtedy, gdy pozornie nie dzieje się nic.

Letnie kolekcje starannie wyselekcjonowanych marek dostępne na PRM.com oraz w PRM Concept Store w Fabryce Norblina.

PRM

i

Autor: materiały prasowe/ Materiały prasowe PRM
PRM

i

Autor: materiały prasowe/ Materiały prasowe PRM
PRM

i

Autor: materiały prasowe/ Materiały prasowe PRM

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki