GUESS

i

Autor: materiały prasowe GUESS

Strefa mody

Nowy projekt GUESS w RPA. Wśród gości: Valentina Ferragni

2024-04-25 15:40

Po udanych przejęciach luksusowych, europejskich klubów plażowych i ośrodków narciarskich, marka GUESS we współpracy ze swoim partnerem, producentem okularów Marcolin, wyrusza ku nowej przygodzie - tym razem do prywatnego rezerwatu dzikiej przyrody Botlierskop Private Game Reserve Lodge w Republice Południowej Afryki.

Botlierskop Private Game Reserve to ekskluzywny kurort, położony na najbardziej wysuniętym na południowy zachód krańcu Afryki, gdzie goście mogą doświadczyć zarówno afrykańskiej dziczy, jak i komfortowego wypoczynku. Położony na zapierającym dech w piersiach tle majestatycznych gór i spokojnej rzeki Moordkuil, rezerwat jest rajem dla miłośników przyrody i domem dla niezliczonej ilości egzotycznych roślin i zwierząt.

Miejsce oferuje luksusowe apartamenty i wyjątkową, prestiżową atmosferę. Atrakcje takie jak wycieczki z przewodnikiem na safari, jazda konna, spacery po buszu, spotkania z lokalną kulturą czy zabiegi w spa, pozwalają gościom zanurzyć się w niezwykłych widokach, dźwiękach i klimacie Afryki.

W ramach tego wyjątkowego projektu, namiotowa część ośrodka w Botlierskop została w całości wyposażona w produkty z kolekcji GUESS HOME, w tym świece, narzuty, poduszki, ręczniki i inne elementy.  Markowe dekoracje pojawiły się także w innych zakątkach ośrodka, między innymi w strefie wellness i w sali do jogi. W ogrodzie stanęła stylowa huśtawka z baldachimem, będąca idealnym tłem do wakacyjnych zdjęć.

„To pierwszy raz, kiedy GUESS angażuje się w tego rodzaju projekt w Południowej Afryce, więc jest to dla nas ważny moment. Praca nad wystrojem domków i willi w Botlierskop była dla nas niezwykle inspirująca i jesteśmy podekscytowani tą realizacją. Wyjątkowa atmosfera tego miejsca i wszechobecna dzika przyroda sprawiają, że rezerwat jest idealnym miejscem w stylu glamour, pełnym perfekcyjnych detali i kolorów specjalnie zaprojektowanej kolekcji GUESS HOME.” - mówi co-founder i Chief Creative Officer marki - Paul Marciano.

Zobacz także: Ten kosmetyk wtopi blask w Twoją skórę. Rozświetlenie, które będzie hitem

W celu promocji nowego projektu, marka GUESS zaprosiła  wybranych influencerów z całego świata na ekskluzywny, czterodniowy pobyt, w ramach którego wzięli oni udział w wyprawie na safari, pikniku na sawannie, pokazie ognia w wykonaniu lokalnych tancerzy oraz warsztatach charytatywnych, gdzie mieli okazję dowiedzieć się więcej o ochronie gepardów. Wśród zaproszonych gości znalazły się miedzy innymi Valentina Ferragni, czy Julia Kostera.

Ponadto, GUESS South Africa, w ramach wspólnego przedsięwzięcia FrontierCo & GUESS Inc., przekazała darowiznę na rzecz prywatnego rezerwatu dzikich zwierząt Botlierskop, AWCF oraz sojuszu ochrony gepardów Ashia Cheetah Conservation, twórcy projektu Cheetah Rewilding Project. Inicjatywa ta ma na celu przywrócenie dzikiej przyrodzie jak największej liczby trzymanych w niewoli gepardów i wzmacnianie lokalnej społeczności.  

Dodatkowo, w ramach nagłośnienia akcji, witryny w salonach GUESS w Waterfront V&A w Kapsztadzie i Sandton City w Johannesburgu ozdobione zostaną wystawą, inspirowaną wystrojem Botlierskop, prezentującą elementy kolekcji GUESS HOME.

GUESS

i

Autor: materiały prasowe GUESS
GUESS

i

Autor: materiały prasowe GUESS
GUESS

i

Autor: materiały prasowe GUESS
GUESS

i

Autor: materiały prasowe GUESS
GUESS

i

Autor: materiały prasowe GUESS
Co Ci robi EXTRA poranek?

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki