anna skura, bielizna, moda, triumph

i

Autor: materiały prasowe

Blogerka Anna Skura została twarzą kampanii Triumph „Znajdź ideał dla każdej siebie”

2017-02-10 12:00

Marka Triumph ogłosiła współpracę z nową ambasadorką, którą została Anna Skura - autorka bloga „What Anna Wears?” Współpraca jest częścią tegorocznej kampanii „Znajdź ideał dla każdej siebie.” Nowa koncepcja pokazuje, w jaki sposób kolekcja bielizny Triumph może towarzyszyć kobietom w różnych momentach ich życia, wspierając je w osiąganiu wyznaczonych celów i zapewniając komfort, którego oczekują - niezależnie od wieku, rozmiaru czy okazji.

Anna Skura to wytrwała biegaczka, eteryczna i naturalna romantyczka, niestrudzona podróżniczka, kobieta sukcesu. Jej determinacja i odwaga w realizacji marzeń, różnorodne twarze kobiecości, które prezentuje czytelnikom na swoim blogu i pasja do życia sprawiają, że jest uosobieniem wartości Triumph. Wspólnie inspirować będą kobiety do poszukiwań ideału dla każdej siebie - na każdą okazję i nastrój. W kampanii Wiosna/Lato 2017 marka Triumph prezentuje najbardziej pożądane fasony bielizny: kultową, idealną na co dzień – Amourette 300, uwodzicielską kolekcję walentynkową, funkcjonalną bieliznę modelującą – Airy Sensation oraz sportową linię triaction.

Zobacz: Walentynkowe propozycje od Calzedonii

Przeczytaj też: Wiemy, gdzie kupić bieliznę, w której Beyonce ogłosiła, że jest w ciąży!

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki