reserved

i

Autor: materiały prasowe

Burza na profilu Reserved na Facebooku. Marka tłumaczy się z akcji

2017-03-22 17:00

Historia pięknej DeeDee, szukającej Wojtka poruszyła tysiące internatów oraz media. Wszyscy udostepniali jej nagranie i angażowali się w pomoc oraz znalezienie tajemniczego Polaka. Niestety, okazało się, że wszyscy zostali oszukani, a nagranie jest częścią kampanii marki Reserved. Teraz firma tłumaczy się z akcji.

Wszyscy już zapewne słyszeli o akcji poszukiwania tajemniczego Wojtka na prośbę pięknej DeeDee (szczegóły tu: Przepiękna i SEKSOWNA dziewczyna szuka chłopaka z Polski! Pomóżmy jej! [WIDEO]). Szybko jednak okazało się, że akcja to zwykłe oszustwo - kampania reklamowa marki Reserved. Akcję przygotowała agencja Warsaw Creatives. - Jej szef Pawał Walicki i senior PR & project manager Linda Czerniawska w rozmowie z Maciejem Budzichem, autorem bloga Mediafun.pl, wyjaśnili, że celem kampanii jest promowanie marki Reserved wśród mężczyzn. Kampania ma też podkreślać, że polscy mężczyźni są wartościowi i atrakcyjni - czytamy w serwisie wirtualnemedia.pl. To jednak nie przekonuje internatów. Na profilu Reserved na Facebooku rozpętała się prawdziwa burza. Ludzie są rozczarowani, czują się oszukani i grożą bojkotem sklepów sieciówki. - Reserved chcieliście pomocy ludzi tylko po to, by zarabiać pieniądze. Nadużyliście zaufania tych ludzi, którzy pomagali w dobrej wierze. Cóż powiedzieć... z mojej strony macie jednego klienta mniej - napisał jeden z oburzonych internatów. - Gratuluję pomysłu! Dzięki tej kampani juz nigdy nikomu nie pomogę - napisała internautka.

Teraz marka Reserved tłumaczy się z akcji na swoim profilu. - Przez kilka dni wszyscy szukali tajemniczego Wojtka. Skąd pomysł na akcję? Żeby pokazać, że takich cudownych chłopaków są w Polsce miliony. Sam fakt, że tylu z Was zaangażowało się w pomoc DeeDee pokazuje, jak jesteście WSPANIALI! Dlatego to #POLSKICHLOPAK został bohaterem naszej nowej kampanii. Przykro nam, jeśli część z Was poczuła się rozczarowana. Tym z kolei, którym nasz pomysł się spodobał – dziękujemy za liczne polubienia. Historia z DeeDee była wymyślona, ale mogła wydarzyć się naprawdę! Zobaczcie nasze video - czytamy na fanpage'u Reserved.

A wy co sądzicie o akcji marki? Przegięcie?

Zobacz: Piękna cudzoziemka szuka Polaka. Ten film to oszustwo?

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki