Śpieszmy się kochać ludzi, tak szybko odchodzą - ten słynny cytat z wiersza księdza Jana Twardowskiego postanowiła wykorzystać firma Adrian, która na co dzień zajmuje się produkowaniem rajstop i pończoch. Słowa umieszczono na tle kobiety, która ubrana w czerń opiera się o trumnę.
- W przekazie tego billbordu nie chodzi o rajstopy. Myśl w nim zawarta jest zupełnie inna. Wszyscy codziennie gonimy, jesteśmy dla siebie często niemili, nietolerancyjni. A życie jest tylko jedną, małą chwilą, która szybko przemija. Warto się wówczas zastanowić, czy zdążyliśmy choćby przeprosić tych, którzy tak długo na to czekali, a których już nie ma wśród nas - napisała w odpowiedzi na nasze pytanie dot. powiązania słów ks. Twardowskiego i rajstop Małgorzata Rosołowska-Pomorska z firmy ADRIAN.
Przedsiębiorstwo już w przeszłości sięgało po mocny przekaz w swoich reklamach, aby zwrócić uwagę na swoje produkty - nie brakowało reklamówek dla osób niepełnosprawnych, otyłych czy starszych. W propagowaniu rajstop w 2012 roku wzięła udział Monika Kuszyńska. Chcę pokazywać, że kobieta na wózku może być seksowna, kobieca, może czuć się kobietą mimo swoich słabości - powiedziała Kuszyńska w wywiadzie dla portalu Natemat.pl. - Odchorowałam swoje i teraz chcę pokazać ludziom, że można robić swoje, łamać wszelkie stereotypy. To jest teraz moja rola. I nie żałuję - tłumaczyła gwiazda.
Czy jednak tym razem nie została przekroczona pewna granica?
Raj u stopy pic.twitter.com/tW21z8mzZK
— Norbert Maliszewski (@nmaliszewski) wrzesień 30, 2015
O rany, jakie to jest przeraźliwie bezmyślne! https://t.co/3JjXqKW0Z7
— kataryna (@katarynaaa) wrzesień 30, 2015