Warszawa: Wielki chaos z NOWYMI BILETAMI ZTM

2011-08-18 20:33

Nowe bilety obowiązują zaledwie od trzech dni, a już jest problem z ich kupieniem. Pasażerowie skarżą się, że aby dostać kartonik na przejazd, muszą nieźle się nabiegać. Biletów brakuje m.in. w okolicach Dworca Centralnego, Marszałkowskiej i Jana Pawła II. - Po tych podwyżkach zapanował olbrzymi chaos - denerwują się.

W kioskach najczęściej brakuje biletów jednorazowych ulgowych i całodobowych. To na nie zapotrzebowanie jest bowiem największe. Ale trudności ze zdobyciem kolorowego kartonika są też w autobusach i tramwajach.

- Mieszkam na Ochocie, gdzie nie ma ich prawie nigdzie - opowiada Anna Piękna (20 l.), pasażerka. I po chwili dodaje: - Niestety, im bliżej centrum, tym jest gorzej. Niektóre biletomaty są "chwilowo nieczynne", a szukanie jednorazowego ulgowego biletu zajęło mi ładnych parę chwil. W większości miejsc usłyszałam, że niestety już się skończyły.

Co na to Zarząd Transportu Miejskiego? - ZTM nie dostarcza biletów bezpośrednio do kiosków. W hurtowniach ich nie brakuje. Widocznie kioskarze zamawiają zbyt małe ilości. My przekazaliśmy 4,5 miliona nowych biletów - tłumaczy Igor Krajnow (32 l.), rzecznik ZTM.

Mieszkańcy stolicy, którzy mają problem z ich kupnem, mogą zgłaszać nieprawidłowości w Punktach Obsługi Pasażerów poprzez formularz kontaktowy na stronie internetowej ZTM oraz pod numerem infolinii 22 194-84.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki