Górniak promuje ubrania NOWĄ MUZYKĄ. Chwali ją nawet SYN!

2016-06-17 16:30

Do sprzedaży trafiła właśnie kolekcja ubrań współprojektowana przez artystkę i sygnowana jej nazwiskiem. Stroje podzielone są na dwa różne style określone hasłami: Make a Wish oraz Take a Risk. Na kanał Edyty na YouTube trafiło wideo promujące kolekcję z klubową muzyką okraszoną głosem Edyty w tle. Filmik spodobał się nawet synowi Edyty!

Edyta Górniak

i

Autor: materiały prasowe

"Taka piosenka Edyty mogłaby być hitem" - piszą fani artystki, którzy są zachwyceni dymaniczną muzyką, która tworzy tło dla wideoprezentacji kolekcji ubrań Edyty. Choć Górniak jedynie czyta hasła, które pojawiają się na bluzach i spodniach, które zaprojektowała, to produkcja robi ogromne wrażenie i z pewnością mogłaby być hitem dyskotek i klubów nocnych.

Muzyka świetnie pasuje do ubrań, które promuje Edyta. Od kilku dni są już w sprzedaży i rozchodzą się jak świeże bułeczki!

Z filmiku, który opublikowała Edyta, dumny jest nawet jej syn. Allan Krupa skomentował wideo na swoim profilu w internecie.

- I'm proud of my mommy! Whath that guys! (Jestem dumny z mojej mamusi. Obejrzyjcie to!) - napisał Allan w internecie.

Co o swoich ubraniach mówi sama Edyta?

- Jestem osobą, która potrafi i lubi podejmować ryzyko. Od bardzo dawna chciałam przekazać fanom mojej muzyki coś, co dla mnie jest prawdziwe nie mniej niż sztuka. Scena to tylko jedna z moich rzeczywistości. To co dzieje się poza nią to osobne, niezależne życie. O ile scena zobowiązuje mnie do wystawności, o tyle po zejściu z niej ponad wszystko cenię sobie komfort i wygodę. Pomiędzy życiem rodzinnym i scenicznym jestem niemal w ciągłej podróży. Dlatego miękkość tkanin i swoboda ruchu zarówno w samochodach jak i samolotach są dla mnie nieocenione. Kiedy poznałam młodą projektantkę, kreatorkę marki NAOKO odżył w mojej pamięci odkładany przez lata pomysł stworzenia linii, jaką sama wybrałabym dla siebie. Na etapie procesu kreatywnego udało nam się także przemycić w sposób nienachalny treści, które od lat stanowią dla mnie filozofię życia. Doszliśmy wspólnie z marka NAOKO do przemyśleń, iż  uniwersalność projektów, które powstały pozwala zaprezentować kolekcje szerszemu spektrum odbiorców. MAKE A WISH to linia stworzona z myślą o ludziach, którzy wierzą w odpowiedzialność za własne szczęście. Potrafiących z dynamiką, ale i pokorą dążyć do celu, kreując przy tym silnie pozytywną aurę. Kolekcja TAKE A RISK to odzwierciedlenie osoby o silnym charakterze i komforcie wewnętrznym. Osoby zdecydowanej w działaniu, nie bojącej się ryzyka, wykorzystującej każdą chwilę swojego życia dla odkrywania inspiracji - mówi gwiazda.

ZOBACZ: Edyta Górniak: Potrzebuję kogoś do całowania!

Zobaczcie krótkie wideo promujące kolekcję:

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki